არ ვიცით, საჯარო დაწესებულებისგან გამოგზავნილი პასუხი შეიცავს ინფორმაციას თუ არა – თუ ხარ მომხმარებელი - ნიკოლოზ ნიკოლაძე, გთხოვ გაიარე ავტორიზაცია და განაახლე სტატუსი.

საჯარო ინფო არჩევნებზე, მართველობის. შეფასება და ა.შ.

ვუცდით მომხმარებელს - ნიკოლოზ ნიკოლაძე, რომ ბოლო პასუხები წაიკითხოს და მათი სტატუსი განაახლოს.

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

მოგესალმებით,
საქართველოს სახალხო დამცველს
საქართველოს სახალხო დამცველის აპარატის საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელ პირს

საქართველოს კონსტიტუციის, საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის, სახალხო დამცველის შესახებ საქართველოს ორგანული კანონის და სხვა სამართლებრივი აქტების შესაბამისად, გთხოვთ, მომაწოდეთ შემდეგი სახის საჯარო ინფორმაცია:
1) საჯარო ინფორმაციის სახით მომაწოდოთ სახალხო დამცველად სოზალრ სუბარის ყოფნის პერიოდში მისი მოადგილეების ვინაობა (თანამდებობაზე ყოფნის პერიოდის და უფლებამოსილების ფარგლების, საკურატორო სტრუქტურული ერთეულების მითითებით); სტრუქტურული ერთეულების ხელმძღვანელთა ვინაობები, თანამდებობაზე ყოფნის პერიოდები და იმ პერიოდის სახალხო დამცველი აპარატის დებულება;
2) 2024-2025 წლების არჩევნებისას სახალხო დამცველის მიერ დაფიქსირებული ხარვეზები, უფლებაშელახვის გარემოებები, რომელიც ამ პროცესში გამოვლინდა
3) 2024 წლის საპარლამენტო არჩევნებისას საზღვარგარეთ საარჩევნო უფლება შელახვის შესახებ გაკეთებული განცხადებები, პოზიციები, შეფასებები ან ანგარიშებიდან ამონარიდი
4) საჯარო ინფორმაციის სახით მომაწოდეთ 2004 წლიდან დღემდე საზღვარგარეთ საარჩევნო უბანზე, კენჭისყრის შენობაში დამკვირვებლების, მედია წარმომადგენლების - მათ შორის უცხოელი, საერთაშორისო ორგანიზაციის წარმომადგენლების არ განსაზღვრის შესახებ საქართველოს სახალხო დამცველის პოზიციების თაობაზე.. ალბათ არ იქნებოდა რთული, ადგილსამყოფელი ქვეყანაში აკრედიტირებული დიპლომატიური წარმომადგენლობის ან საერთაშორისო ორგანიზაციის წარმომადგენლობის თანამშრომელთა კენჭისყრის შენობა ნაგებობაში დასაკვირვებლად მივლენა.
5) გამომდინარე იქიდან რომ სისხლის სამართლის კოდექსში რამდენიმე წლის წინ შეტანილი ცვლილებებით საელჩოს და საკონსულო დაწესებულების შენობა ნაგებობები საქართველოს ტერიტორიად იქნა განსაზღვრული (თუ რას შეიძლება მოიცავდეს ისინი დიპლომატიური ურთიერთობების შესახებ და საკონსულო ურთიერთობების შესახებ კონვენციებითაც იქნება განმარტებული), შესაბამისად, სავარაუდოდ მინიმუმ ამ პერიოდიდან მოყოლებული სახალხო დამცველი უფლებამოსილებას წარმოადგენს საზღვარგარეთ საარჩევნო უფლების ხელმისაწვდომობის კუთხით პოზიციები თუ გააკეთოს შეფასებები. შესაბამისად, გთხოვთ, კონსტიტუციის მეორე თავთან შესაბამისობის დადგენის კუთხით, რამდენად გონივრულია
- უფრო მცირე ზომის ფართზე საარჩევნო უბნის გახსნა 3000 პირზე გათვლით, ხოლო საქართველოში ადმინისტრაციული ორგანოების შენობა ნაგებობებში კი 2000-ზე; მაშინ როდესაც უცხოეთში ხმის თვლელი აპარატები არ გამოიყენება, შესაბამისად სავარაუდოდ ამომრჩეველთა ნაკადები უფრო ნელა მიდის; იქ სადაც საქართველოს მოქალაქეთა კონცენტრაცია დიდია, იქ ერთ შენობა ნაგებობაში კენჭისყრა მიმდინარეობს ორი და სამი უბნისათვის, მაშინ როდესაც პირობითად ნინო იორკში საქართველოს გენერალური საკონსულოს გარდა, ამავე ქალაქში არის საქართველოს წარმომადგენლობა გაერთიანებული ერების ორგანიიზაციაში და იქ საარჩევნო კუთხით საოფისე ფართის ნაწილის გამოყოფა არ ხდება;
- თუ საარჩევნო მიზნებიდან გამომდინარე დაუშვებელია არჩევნები ჩატარდეს უსაფრთხოების, პოლიციის შენობა ნაგებობებში, არჩევნები ტარდება იმ საელჩოს შენობა ნაგებობებში - სადაც პოლიციის და სამხედრო ატაშეები მსახურობენ, უსაფრთხოების ოფიცერი არის მოვლენილი.
- რამდენად გონივრულია იმ შენობა ნაგებობებში უფრო მეტი ამომრჩრვლის განსაზღვრა, სადაც მოქლაქეთა თავშეყრის გამო სამართალდამცველების ყურადღება შეიძლება მიიღოს და შესაბამისად კანონიერი საფუძვლის გა რეშე მყოფ მოქალაქეებს არჩევნებში მონაწილეობის სურვილი გადააფიქრებინოს, იგივე ითქმის სამუშაოდან დროებით (რამდენიმე საათით) დათხოვნილ პირებზე, რომლებიც საარჩევნო უბანზე მისვლისას ხვდებიან რომ ვერ მოასწრებენ ხმის მიცემის პროცესს;
- ამ მოვლენათა გათვალისწინებით საქართველოს პარლამენტი არაფერს და არავის, რომ არ ცვლის (ცნობისათვის: საარჩევნო პროცესის სრულყოფის მიზნით ჯერ კიდევ 2023 წლიდან მაქვს წარდგენილი თუ არ ვცდები 10-ზე მეტი განაცხადი/ სკნონმდებლო წინადადებები).
თუ აღნიშნული ჯერ არ შეგიფასებიათ, გთხოვთ, ეხლა განახორციელოთ.
6) გთხოვთ, შეაფასოთ დღეს არსებულ ხელისუფლებაში
ე.წ. კლანური მართველობა - რამეთუ იკვეთება (ღია ბიოგრაფიული მონაცემების გათვალისწინებით) საერთო პატრონის, ნაციონალური მოძრაობის მართველობის პერიოდში ერთად ნამსახურების/ პროფესიული (მაგალითად მდინარაძე და გელაძე; გელაძე, მიქანაძე და ახალაია; ირაკლი ჩიქოვანი და გელა ბეჟუაშვილი; კონსტანტინიდი და ლ.ჟვანია, თავის მხრივ ლაშა ჟვანიას განცხადებით მიხეილ სააკაშვილზე უფრო ახლო მეგობარი იყო ირაკლი ალასანია და ა.შ.) და განათლების მიღება (გელაძე და გ. ვაშაძე; მდინარაძე, ბოჭორიშვილი და კონსტანტინიდი), გერმანიასთან დაკავშირებული პირები (ი. კობახიძე, ა. ოხანაშვილი ლ. იზორია ..); ცნობისათვის მიხეილ სააკაშვილის კურსელი კიევში იყო გელა ბეჟუაშვილი და კონსტანტინე სურგულაძე (შემდგომში ალასანიას გუნდის წევრი) და ა.შ. შესაბამისად, ქმნის თუ არა ხსენებული გარემოება დანაშაულის დაფარვის საფრთხეს, ტენდენციური მართლმსაჯულების განხორციელებას, დაკომპრომეტირებას. მაგალითად - თუ მივიღებთ მხედველობაში პიჯაკების საქმეს და მიხეილ სააკაშვილის მიერ მინიმუმ საჯარო სამსახურის მიღმა გაკეთებულ საჩუქრებს, შესაძლოა დავუშვათ იმის ალბათობაც რომ ამ პროცესში ჩართულნი იყვნენ მთავრობის პროტოკოლის უფლებამოსილი პირებიც. ამასთან, მიხეილ სააკაშვილის პროტოკოლის უფროსი და მისი მოადგილე ირაკლი კობახიძის მიერ დანიშნულ იქნა მინისტრის მოადგილეებად, თუ მივიღებთ პატიმრების წამების საკითხს - ამ პროცესის კანონზომიერად მართვა გელა გელაძეს და გივი მიქანაძეს ევალებოდათ.. კახა კალაძე რომლის საარჩევნო შტალბის ხელმძღვანელი წელს ირაკლი კობახიძე იყო, თავის დროზე თავად კალაძე იყო მიხეილ სააკაშვილის შტაბის უფროსი. ამას გარდა, ჩემის დაკვირვებით უმეტეს წილად ემიგრაციის და დიასპორის საკითხები (უფლებამოსილ ორგანოებში) ნაციონალურ მოძრაობასთან დაკავშირებულ ძალებს უპყრიათ ხელთ ქართული ოცნების პირობებშიც - ამასთალნ უნდა მივიღოთ მხედველობაში ნაციონალური მოძრაპობის მართვის მეთოდი (დაკომპრომეტირებას კუთხით) და ამ მხრივ ასევე შეფასდეს ემიგრაციაში მყოფი პირებზე ზეგავლენის მოხდენის ის მინიმალური რისკიც.
========
აქვე, შევატყვე რომ ჩემი განცხადებები სხვადასხვა ფორმით განიცდით ტექნიკური შესწორებას თუ დამახინჯებას, რაც ლოგიკურად იმ პირთა მხარდამჭერთა არამართლზომიერი თუ არა კანონზომიერი ნამოქმედარი შეიძლება იყოს ვის მხილებასაც ვცდილობ ჩემი განცხადებებით
========
განცხადება წარმოდგენილია როგორც ჟურნალისტური საქმიანობის განმახორციელებელი პირის მიერ. აქვე, გაითვალისწინეთ საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლი ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით და სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო საიდუმლოებას);
========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, სრულად არ მიუთითოთ პირადი ნომერი (დაშტრიხეთ), საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები (სასურველია განცხადების მიღებისთანავე მისი ასლი და რეგისტრაციის თარიღი და ნომერი მომაწოდოთ ელ ფოსტაზე), პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მიზანშეწონილია წერილის ძირითად ნაწილში ასახვის გზით, დანართის წარმოდგენის შემთხვევაში - გთხოვთ დაამოწმოთ ისიც.
========
შესაძლო საფრთხეების შემცირების/ არიდების მიზნით, გთხოვთ, უზრუნველყოთ:
æ მიღებული ან ვებ გვერდის მეშვეობით გაცნობილი შეტყობინების/ წარმოდგენილი დოკუმენტის/ თანხმლები წერილების (ასეთის არსებობისას) ვირუსზე და სხვა შესაბამის ხარვეზის აღმომჩენ პროგრამებზე შემოწმება.
æ მიღებული შეტყობინების/ განაცხადის ჯერ ამობეჭვდა/ განცხადების სკანირების (საჭიროებისამებრ ცალკე კომპიუტერის გამოყოფა) პროცესის უზრუნველყოფა და
შემდგომში კი საქმისწარმოების მიზნით მისი რეგისტრაცია (სასურველია ამჯერადაც ზემოხსენებულ ხარვეზბზე შემოწმება);
æ .განაცხადზე სარეგისტრაციო მონაცემების (შტამპის) დატანის შემდგომ, დოკუმენტის სკანირებული ვერსიის მოწოდება;
æ ელ. ფოსტის საპასუხო შეტყობინების კორესპონდენციის რეკვიზიტებით დასათაურება ან/და მათი ელ ფოსტის გზავნილში ტექსტური სახით აღნიშვნა;
æ განცხადების დამუშავება იმ კომპიუტერულ მოწყობილობაში, რომელსაც არ აქვს კავშირი სპეციფიფიურ მონაცემთა ბაზებთან, აუდიო-ვიდეო და ფოტო ფაილებთან;
æ საქმისქ წარმოების პროგრამაში არსებული ჩანაწერის პერიოდული შემოწმებაც.
===========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით
ხელმძღვანელობა.
===========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან მოყოლებული
პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის გარეშე.
==========

პატივისცემით,

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

საქართველოს სახალხო დაცველის აპარატი, სახალხო დამცველის აპარატი

გაცნობებთ, რომ თქვენი განცხადება დარეგისტრირდა N 10262/25

 

 

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

ვისგან: ნიკოლოზ ნიკოლაძე <[მოთხოვნის #3685 ელ-ფოსტა]>
გაგზავნილი: ოთხშაბათი, 05 ნოემბერი, 2025 17:31
ვის: საქართველოს სახალხო დაცველის აპარატი <[სახალხო დამცველის აპარატი მოთხოვნის ელ-ფოსტა]>
თემა: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - საჯარო ინფო არჩევნებზე, მართველობის.
შეფასება და ა.შ.
 
მოგესალმებით,
საქართველოს სახალხო დამცველს
საქართველოს სახალხო დამცველის აპარატის საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე
პასუხისმგებელ პირს

საქართველოს კონსტიტუციის, საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის,
სახალხო დამცველის შესახებ საქართველოს ორგანული კანონის და სხვა
სამართლებრივი აქტების შესაბამისად, გთხოვთ, მომაწოდეთ შემდეგი სახის საჯარო
ინფორმაცია:
1) საჯარო ინფორმაციის სახით მომაწოდოთ სახალხო დამცველად სოზალრ სუბარის
ყოფნის პერიოდში მისი მოადგილეების ვინაობა (თანამდებობაზე ყოფნის პერიოდის
და უფლებამოსილების ფარგლების, საკურატორო სტრუქტურული ერთეულების
მითითებით); სტრუქტურული ერთეულების ხელმძღვანელთა ვინაობები, თანამდებობაზე
ყოფნის პერიოდები და იმ პერიოდის სახალხო დამცველი აპარატის დებულება;
2) 2024-2025 წლების არჩევნებისას სახალხო დამცველის მიერ დაფიქსირებული
ხარვეზები, უფლებაშელახვის გარემოებები, რომელიც ამ პროცესში გამოვლინდა
3) 2024 წლის საპარლამენტო არჩევნებისას საზღვარგარეთ საარჩევნო უფლება
შელახვის შესახებ გაკეთებული განცხადებები, პოზიციები, შეფასებები ან
ანგარიშებიდან ამონარიდი
4) საჯარო ინფორმაციის სახით მომაწოდეთ 2004 წლიდან დღემდე საზღვარგარეთ
საარჩევნო უბანზე, კენჭისყრის შენობაში დამკვირვებლების, მედია
წარმომადგენლების - მათ შორის უცხოელი, საერთაშორისო ორგანიზაციის
წარმომადგენლების არ განსაზღვრის შესახებ საქართველოს სახალხო დამცველის
პოზიციების თაობაზე.. ალბათ არ იქნებოდა რთული, ადგილსამყოფელი ქვეყანაში
აკრედიტირებული დიპლომატიური წარმომადგენლობის ან საერთაშორისო ორგანიზაციის
წარმომადგენლობის თანამშრომელთა კენჭისყრის შენობა ნაგებობაში დასაკვირვებლად
მივლენა.
5) გამომდინარე იქიდან რომ სისხლის სამართლის კოდექსში რამდენიმე წლის წინ
შეტანილი ცვლილებებით საელჩოს და საკონსულო დაწესებულების შენობა ნაგებობები
საქართველოს ტერიტორიად იქნა განსაზღვრული (თუ რას შეიძლება მოიცავდეს ისინი
დიპლომატიური ურთიერთობების შესახებ და საკონსულო ურთიერთობების შესახებ
კონვენციებითაც იქნება განმარტებული), შესაბამისად, სავარაუდოდ მინიმუმ ამ
პერიოდიდან მოყოლებული სახალხო დამცველი უფლებამოსილებას წარმოადგენს
საზღვარგარეთ საარჩევნო უფლების ხელმისაწვდომობის კუთხით პოზიციები თუ
გააკეთოს შეფასებები. შესაბამისად, გთხოვთ, კონსტიტუციის მეორე თავთან
შესაბამისობის დადგენის კუთხით, რამდენად გონივრულია
 - უფრო მცირე ზომის ფართზე საარჩევნო უბნის გახსნა 3000 პირზე გათვლით, ხოლო
საქართველოში ადმინისტრაციული ორგანოების შენობა ნაგებობებში კი 2000-ზე;
მაშინ როდესაც უცხოეთში ხმის თვლელი აპარატები არ გამოიყენება, შესაბამისად
სავარაუდოდ ამომრჩეველთა ნაკადები უფრო ნელა მიდის; იქ სადაც საქართველოს
მოქალაქეთა კონცენტრაცია დიდია, იქ ერთ შენობა ნაგებობაში კენჭისყრა
მიმდინარეობს ორი და სამი უბნისათვის, მაშინ როდესაც პირობითად ნინო იორკში
საქართველოს გენერალური საკონსულოს გარდა, ამავე ქალაქში არის საქართველოს
წარმომადგენლობა გაერთიანებული ერების ორგანიიზაციაში და იქ საარჩევნო კუთხით
საოფისე ფართის ნაწილის გამოყოფა არ ხდება;
- თუ საარჩევნო მიზნებიდან გამომდინარე დაუშვებელია არჩევნები ჩატარდეს
უსაფრთხოების, პოლიციის შენობა ნაგებობებში, არჩევნები ტარდება იმ საელჩოს
შენობა ნაგებობებში - სადაც პოლიციის და სამხედრო ატაშეები მსახურობენ,
უსაფრთხოების ოფიცერი არის მოვლენილი.
- რამდენად გონივრულია იმ შენობა ნაგებობებში უფრო მეტი ამომრჩრვლის
განსაზღვრა, სადაც მოქლაქეთა თავშეყრის გამო სამართალდამცველების ყურადღება
შეიძლება მიიღოს და შესაბამისად კანონიერი საფუძვლის გა რეშე მყოფ
მოქალაქეებს არჩევნებში მონაწილეობის სურვილი გადააფიქრებინოს, იგივე ითქმის
სამუშაოდან დროებით (რამდენიმე საათით) დათხოვნილ პირებზე, რომლებიც
საარჩევნო უბანზე მისვლისას ხვდებიან რომ ვერ მოასწრებენ ხმის მიცემის
პროცესს;
- ამ მოვლენათა გათვალისწინებით საქართველოს პარლამენტი არაფერს და არავის,
რომ არ ცვლის (ცნობისათვის: საარჩევნო პროცესის სრულყოფის მიზნით ჯერ კიდევ
2023 წლიდან მაქვს წარდგენილი თუ არ ვცდები 10-ზე მეტი განაცხადი/
სკნონმდებლო წინადადებები).
თუ აღნიშნული ჯერ არ შეგიფასებიათ, გთხოვთ, ეხლა განახორციელოთ.
6) გთხოვთ, შეაფასოთ დღეს არსებულ ხელისუფლებაში
ე.წ. კლანური მართველობა - რამეთუ იკვეთება (ღია ბიოგრაფიული მონაცემების
გათვალისწინებით) საერთო პატრონის, ნაციონალური მოძრაობის მართველობის
პერიოდში ერთად ნამსახურების/ პროფესიული (მაგალითად მდინარაძე და გელაძე;
გელაძე, მიქანაძე და ახალაია; ირაკლი ჩიქოვანი და გელა ბეჟუაშვილი;
კონსტანტინიდი და ლ.ჟვანია, თავის მხრივ ლაშა ჟვანიას განცხადებით მიხეილ
სააკაშვილზე უფრო ახლო მეგობარი იყო ირაკლი ალასანია და ა.შ.) და განათლების
მიღება (გელაძე და გ. ვაშაძე; მდინარაძე, ბოჭორიშვილი და კონსტანტინიდი),
გერმანიასთან დაკავშირებული პირები (ი. კობახიძე, ა. ოხანაშვილი ლ. იზორია
..); ცნობისათვის მიხეილ სააკაშვილის კურსელი კიევში იყო გელა ბეჟუაშვილი და
კონსტანტინე სურგულაძე (შემდგომში ალასანიას გუნდის წევრი) და ა.შ.
შესაბამისად, ქმნის თუ არა ხსენებული გარემოება დანაშაულის დაფარვის
საფრთხეს, ტენდენციური მართლმსაჯულების განხორციელებას, დაკომპრომეტირებას.
მაგალითად - თუ მივიღებთ მხედველობაში პიჯაკების საქმეს და მიხეილ
სააკაშვილის მიერ მინიმუმ საჯარო სამსახურის მიღმა გაკეთებულ საჩუქრებს,
შესაძლოა დავუშვათ იმის ალბათობაც რომ ამ პროცესში ჩართულნი იყვნენ მთავრობის
პროტოკოლის უფლებამოსილი პირებიც. ამასთან, მიხეილ სააკაშვილის პროტოკოლის
უფროსი და მისი მოადგილე ირაკლი კობახიძის მიერ დანიშნულ იქნა მინისტრის
მოადგილეებად, თუ მივიღებთ პატიმრების წამების საკითხს - ამ პროცესის
კანონზომიერად მართვა გელა გელაძეს და გივი მიქანაძეს ევალებოდათ.. კახა
კალაძე რომლის საარჩევნო შტალბის ხელმძღვანელი წელს ირაკლი კობახიძე იყო,
თავის დროზე თავად კალაძე იყო მიხეილ სააკაშვილის შტაბის უფროსი. ამას გარდა,
ჩემის დაკვირვებით უმეტეს წილად ემიგრაციის და დიასპორის საკითხები
(უფლებამოსილ ორგანოებში) ნაციონალურ მოძრაობასთან დაკავშირებულ ძალებს
უპყრიათ ხელთ ქართული ოცნების პირობებშიც - ამასთალნ უნდა მივიღოთ
მხედველობაში ნაციონალური მოძრაპობის მართვის მეთოდი (დაკომპრომეტირებას
კუთხით) და ამ მხრივ ასევე შეფასდეს ემიგრაციაში მყოფი პირებზე ზეგავლენის
მოხდენის ის მინიმალური რისკიც.
========
აქვე, შევატყვე რომ ჩემი განცხადებები სხვადასხვა ფორმით განიცდით ტექნიკური
შესწორებას თუ დამახინჯებას, რაც ლოგიკურად იმ პირთა მხარდამჭერთა
არამართლზომიერი თუ არა კანონზომიერი ნამოქმედარი შეიძლება იყოს ვის
მხილებასაც ვცდილობ ჩემი განცხადებებით
========
განცხადება წარმოდგენილია როგორც ჟურნალისტური საქმიანობის განმახორციელებელი
პირის მიერ. აქვე, გაითვალისწინეთ საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული
კოდექსის 42-ე მუხლი ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით
და სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7
მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო
საიდუმლოებას);
========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, სრულად
არ მიუთითოთ პირადი ნომერი (დაშტრიხეთ), საპასუხო წერილში მიუთითეთ
რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები (სასურველია განცხადების
მიღებისთანავე მისი ასლი და რეგისტრაციის თარიღი და ნომერი მომაწოდოთ ელ
ფოსტაზე), პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მიზანშეწონილია წერილის
ძირითად ნაწილში ასახვის გზით, დანართის წარმოდგენის შემთხვევაში - გთხოვთ
დაამოწმოთ ისიც.
========
შესაძლო საფრთხეების შემცირების/ არიდების მიზნით, გთხოვთ, უზრუნველყოთ:
æ მიღებული ან ვებ გვერდის მეშვეობით გაცნობილი შეტყობინების/ წარმოდგენილი
დოკუმენტის/ თანხმლები წერილების (ასეთის არსებობისას) ვირუსზე და სხვა
შესაბამის ხარვეზის აღმომჩენ პროგრამებზე შემოწმება.
æ მიღებული შეტყობინების/ განაცხადის ჯერ ამობეჭვდა/ განცხადების სკანირების
(საჭიროებისამებრ ცალკე კომპიუტერის გამოყოფა) პროცესის უზრუნველყოფა და
შემდგომში კი საქმისწარმოების მიზნით მისი რეგისტრაცია (სასურველია ამჯერადაც
ზემოხსენებულ ხარვეზბზე შემოწმება);
æ .განაცხადზე სარეგისტრაციო მონაცემების (შტამპის) დატანის შემდგომ,
დოკუმენტის სკანირებული ვერსიის მოწოდება;
æ ელ. ფოსტის საპასუხო შეტყობინების კორესპონდენციის რეკვიზიტებით
დასათაურება ან/და მათი ელ ფოსტის გზავნილში ტექსტური სახით აღნიშვნა;
æ განცხადების დამუშავება იმ კომპიუტერულ მოწყობილობაში, რომელსაც არ აქვს
კავშირი სპეციფიფიურ მონაცემთა ბაზებთან, აუდიო-ვიდეო და ფოტო ფაილებთან;
æ საქმისქ წარმოების პროგრამაში არსებული ჩანაწერის პერიოდული შემოწმებაც.
===========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით
საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების
შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას ორგანოდან
სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით
ხელმძღვანელობა.
===========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი
წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან
მოყოლებული
პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები
მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის
გარეშე.
==========

პატივისცემით,

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

-------------------------------------------------------------------

ეს წერილი გამოგზავნილია AskGov.ge-ის დახმარებით. ევროკავშირის და “ღია
მმართველობის პარტნიორობის” მხარდაჭერით, პლატფორმა ინფორმაციის გამოთხოვის
პროცედურის გამარტივებას და ინკლუზიურობას ემსახურება.

მოცემული წერილი წარმოადგენს საჯარო ინფორმაციის ელექტრონული ფორმით
მოთხოვნას და, სზაკ-ის 37-ე მუხლის თანახმად, საჯარო დაწესებულება
ვალდებულია, უზრუნველყოს მოქალაქის მოთხოვნაზე რეაგირება.

ინფორმაცია შეგიძლიათ გასცეთ ამავე წერილზე პასუხით, ან შემდეგ ელ-ფოსტაზე
წერილის გაგზავნით:
[მოთხოვნის #3685 ელ-ფოსტა]

თუ თქვენ არ ხართ საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირი და ეს
წერილი შეცდომით მიიღეთ, ბოდიშს გიხდით. გთხოვთ, მოგვწეროთ შეცდომის შესახებ,
რათა ბაზიდან ამოვიღოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია: [ელ-ფოსტა]
[1]http://askgov.ge/ka/change_request/new?b...

წერილზე გაცემული პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება პორტალზე Askgov.ge.
კონფიდენციალურობის პოლიტიკა:
[2]http://askgov.ge/ka/help/officers

პატივისცემით, AskGov.ge-ის გუნდი.

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. http://askgov.ge/ka/change_request/new?b...
2. http://askgov.ge/ka/help/officers

არ ვიცით, საჯარო დაწესებულებისგან გამოგზავნილი პასუხი შეიცავს ინფორმაციას თუ არა – თუ ხარ მომხმარებელი - ნიკოლოზ ნიკოლაძე, გთხოვ გაიარე ავტორიზაცია და განაახლე სტატუსი.