საქმისწარმოების პროცესი და პერსონალური მონაცემების დამუშავება
მოგესალმებით,
პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურს
პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურის საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელ პირს.
მოქალაქე ნიკოლოზ ნიკოლაძის
საცხოვრებელი რეგისტრაციის ადგილი:
თბილისი, მისამართის გარეშე
(ელ ფოსტის რეკვიზიტები და
პირადი ნომერი მითითებულია
ხელმოწერასთან ერთად
განცხადება
არ ვიცი ქვემოაღნიშნული სამართლებრივი ნორმები დაზუსტებით რამდენად რელევანტური იქნება ჩემს მიერ დასმულ კითხვასთან, თუმცა მათ მაინც მოვიშველიებ:
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ყველას აქვს ადმინისტრაციული ორგანოს მიერ მასთან დაკავშირებული საქმის გონივრულ ვადაში სამართლიანად განხილვის უფლება. კანონის დარღვევით მოპოვებულ მტკიცებულებას იურიდიული ძალა არა აქვს.
საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის გათვალისწინებით, განცხადება განმარტებულია, როგორც უფლების მოპოვებაზე ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტის გამოცემით დაინტერესებული მხარის მიერ ამ კოდექსით დადგენილი წესით შეტანილი წერილობითი მოთხოვნა; ხოლო ადმინისტრაციული წარმოება კი განმარტებულია როგორც ადმინისტრაციული ორგანოს საქმიანობა ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტის მომზადების, გამოცემისა და აღსრულების, ადმინისტრაციული საჩივრის გადაწყვეტის, აგრეთვე ადმინისტრაციული ხელშეკრულების მომზადების, დადების ან გაუქმების მიზნით. ადმინისტრაციულ ორგანოს უფლება არა აქვს კანონმდებლობის მოთხოვნების საწინააღმდეგოდ განახორციელოს რაიმე ქმედება. ადმინისტრაციული ორგანო ვალდებულია თავისი უფლებამოსილება განახორციელოს მიუკერძოებლად.
ადმინისტრაციული წარმოების დაწყების საფუძველია: დაინტერესებული პირის განცხადება; ადმინისტრაციული ორგანოსათვის კანონმდებლობით დაკისრებული ვალდებულება – გამოსცეს ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტი.. ადმინისტრაციული წარმოება განცხადების წარდგენის შემთხვევაში დაიწყება განცხადების რეგისტრაციის მომენტიდან.
ჩემი მოცემული შეკითხვაც, სწორედ, რომ საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 79-ე მუხლთან მიმართებით იკვეთება, რომლის თანახმად, ადმინისტრაციული ორგანო ვალდებულია კანონმდებლობით დადგენილი წესით რეგისტრაციაში გაატაროს განცხადება მიღების დღესვე და დასვას მასზე რეგისტრაციის თარიღი და ნომერი. ადმინისტრაციული ორგანო ვალდებულია განმცხადებლის მოთხოვნისთანავე დაუყოვნებლივ გაუგზავნოს (გადასცეს) მას განცხადების რეგისტრაციაში გატარების დადასტურება.
მოცემული ნორმების შესაბამისად (რომლებიც შემუშავდა ჯერ კიდევ მაშინ, როდესაც ტექნოლოგიური განვითარების დღევანდელი რეალობა ჯერ კიდევ წარმოსახვაშიც არ იყო, უფრო სწორედ საზოგადოდ არ იყო ცნობილი), რამდენიმე ასპექტია:
ა) განცხადების წარდგენით იწყება პერსონალური მონაცემების დამუშავების პროცესი (საქმისწარმოებით გათვალისწინებული დოკუმენტის რეგისტრაციის პროცესი, რომელიც შესაძლოა ცალკეულ სამართლებრივ შედეგის მქონე პროცესსაც აღვიქვათ), რა დროსაც განცხადებაზე უნდა დასვას რეგისტრაციის თარიღი და ნომერი (ძველი, მატერიალურად მიღებული დოკუმენტების საქმისწარმოების პრინციპიდან გამომდინარე, აღნიშნული საკანცელარიო შტამპის დასმით და მასში ზემოხსენებული სავალდებულო მონაცემების ასახვით გამომდინარეობდა, თუმცა უთითებდნენ რამდენადაც მახსოვს განცხადების და მისი დანართის გვერდების რაოდენობასაც - კეთილი ნებისა გამომდინარე თუ სხვა სამართლებრივი აქტის საფუძვლად განცხადების ამ ნაწილში არ დავკონკრეტდები). თუმცა, სარეგისტრაციო მონაცემების განცხადებაზე დასმა, ვფიქრობ რომ განმცხადებელს შესაძლოა აძლევდეს უფრო მეტ აღქმას, რომ სხვა დოკუმენტში (პირობითად რეკვიზიტები მიუთითებელ) არევის ალბათობა მცირდება, ამასთან მაიდენტიფიცირებელი მონაცემების მატერიალურ დოკუმენტებზე დატანვა იძლევა შესაძლებლობას რიგითობის განსაზღვრის, შესაბამისად ამა თუ იმ დოკუმენტის დაკარგულად განსაზღვრის შესაძლებლობას (მარტივად, რომ ვთქვათ მონაცემთა სიზუსტეს უნდა უწყობდეს ხელს).
2) რა თქმა უნდა კოდექსის მიღების საწყის ეტაპზე, მაშინ, როდესაც ტექნოლოგია ასე არ იყო განვითარებული, განცხადების წარდგენა შესაძლებელი იყო, როგორც პირადად განმცხადებლის ან მისი წარმომადგენლის გამოცხადებით, ასევე, საფოსტო გზავნილით, ფაქსით. დღეს, მართალია ფაქსი ამოღებულ იქნა ხმარებიდან (მსოფლიოს ბევრ განვითარებულ ქვეყანაში კვლავ არის აღნიშნული ფორმა ადაპტირებული), თუმცა, მიმართვის მოცემულ ფორმებს ასევე დაემატა ელექტრონული ფოსტა, ვებ გვერდზე ჩაშენებული განცხადების წერილობითი ფორმით წარდგენის შესაძლებლობის შესახებ, შესაძლოა ვიზუალური კავშირით (ინტერნეტ ვიდეო კომუნიკაცია) მაგალითად ნოტარიუსების და სახელმწიფო სერვისების განვითარების სააგენტოს შემთხვევაში - თუმცა, არასამუშაო საათებში ავტომატური რეგისტრაციის პროცესის უზრუნველყოფა - კანონით გათვალისწინებულ იმავე დღესვე ალბათ მხოლოდ ისიც, ნების არსებობის შემყხვევაში ადმინისტრაციული ორგანოს ვებ გვერდზე ჩაშენებულ ფუნქციონალს შეუძლია (შესაბამისად, უფლებამოსილი თანამშრომლის სამუშაო საათების ამოწურვის შემდგომაც კი, ლოგიკურად ადმინისტრაციულ ორგანოს კოდექსი მაინც ავალდებულებს რეგისტრაციას, რის გამო ან ნორმა უნდა დაკორექტირდეს ან თუ ამის ტექნიკური შესაძლებლობა არსებობს - იმ დღესვე განხორციელდეს პერსონალური მონაცემების იმ დღესვე დამუშავება).
3) საგულისხმოა, რომ თუ უფლებამოსილმა ფიზიკურმა და იურიდიულმა პირმა მოითხოვა, მას, თანაც დაუყოვნებლივ უნდა მიწოდებოდა რეგისტრაციის დადასტურება. მართალია, თუგინდ განაცხადზე მინაწერის გაკეთება ტექნოლოგიების განვითარებამდე, შესაძლებელი იყო (საპასუხო უკუკავშირი რამდენად მოხდებოდა საფოსტო გზავნილით საეჭვოა) და ტექნოლოგიის შემდგომაც (ვებ გვერდზე ჩაშენებულ განცხადებაზე ან ელ ფოსტაზე მინაწერის გაკეთების გზით, თუმცა, რამდენად შესაძლებელია უკუკავშირის განხორციელება ეს საეჭვოა) რეგისტრაციის დადასტურება, თუმცა, ალბათ ხვდება ფიზიკურ პირებს ისეთი შემთხვევები, როდესაც ადმინისტრაციული ორგანო არ ადასტურებს რეგისტრაციის ფაქტს. რა თქმა. უნდა დაინტერესებულ პირს სავარაუდოდ მისცემს შეგრძნებას, რომ მისი ნება თუ ათხოვნა ადმინისტრაციულ ორგანომდე მივიდა, დაფიქსირდა და ასევე განხილვისათვის გათვალისწინებული ვადების კონტროლიც შეეძლება. ჩემი კითხვა (კონსულტაციის მიღების სურვილი) კი მდგომარეობს შემდეგომში:
1) უფლებამოსილი ადმინისტრაციული ორგანოს მიერ განცხადებაზე რეგისტრაციის თარიღის და ნომრის განცხადებაზე მიუთითებლობით, პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის ან/და პერსონალურ მონაცემთა ავტომატური დამუშავებისას ფიზიკური პირების დაცვის შესახებ კონვენციის, რომელი ნორმა შეიძლება ირღვეოდეს;
2) უფლებამოსილი ადმინისტრაციული ორგანოს მიერ მოთხოვნის მიუხედავად, განცხადების რეგისტრაციის ფაქტის დაუდასტურებლობით (შესატყვისი ინფორმაციის მიუწოდებლობით), პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის ან/და პერსონალურ მონაცემთა ავტომატური დამუშავებისას ფიზიკური პირების დაცვის შესახებ კონვენციის, რომელი ნორმა შეიძლება ირღვეოდეს.
ამასთან, ამ პროცესთან დაკავშირებით შესაძლოა საინტერესო იყოს საქართველოს პრეზიდენტის 1999 წლის 414 ბრძანებულება საქმისწარმოების ერთიანი წესების დამტკიცების შესახებ, რომელსაც ნორმატიული აქტების შესახებ საქართველოს კანონს თუ გავითვალისწინებთ, მას და სხვა ყველა მოქმედ საქართველოს პრეზიდენტის ბრძანებულებას, აქვს უფრო მეტი უპირატესი ძალა, ვიდრე საქართველოს პარლამენტის დადგენილებასა და აღმასრულებელი ხელისუფლების ორგანოთა (თანამდებობის პირთა) ნორმატიული აქტებს. შესაბამისად, რასაც არ უნდა ადგენდეს ადმინისტრაციული ორგანოს მიერ დამტკიცებული საქმისწარმოების წესი (პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების პროცესი) იგი უნდა შეესაბამებოდეს ზემოხსენებულ 414 ბრძანებულებას (თუ რა თქმა უნდა იგი საკანონმდებლო აქტთან/ საერთაშორისო ხელშეკრულებასთან და ზოგადად კონსტიტუციით განსაზღვრულ პრინციპებთან წინააღმდეგობაში არ მოდის). ხსენებული სამართლებრივი აქტით, თუ არ ვცდები ადგენს შემდეგს:
ა) დოკუმენტების მიღებასა და პირველად დამუშავებას ახორციელებენ საქმისწარმოების სამსახურის თანამშრომლები;
ბ) კონვერტები დოკუმენტებითურთ, მათ შორის, შეკვეთილი, იხსნება, ამასთანავე მოწმდება ადრესატის სისწორე, პაკეტის სიმრთელე, კონვერტსა და დოკუმენტებზე მითითებული ნომრების შესაბამისობა;
გ) შემოსული დოკუმენტების (მათ შორის, მოქალაქეთა წერილების) კონვერტები არ ნადგურდება იმ შემთხვევაში, როდესაც მხოლოდ კონვერტით შეიძლება გამომგზავნის მისამართის დადგენა, დოკუმენტების გამოგზავნისა და მიღების დრო, აგრეთვე პირადი დოკუმენტების შემოსვლისას. ამის შემდეგ დოკუმენტს პირველ გვერდზე მარჯვენა ქვედა კუთხეში დაესმება შტამპი სარეგისტრაციო ნომრითა და შემოსვლის თარიღით, ფურცლების რაოდენობის მითითებით. სიმართლე გითხრათ ეს სამართლებრივი აქტი ბევრჯერ დამუშავებული არ მაქვს დამუშავებული, რომ ვამტკიცოთ წლების წინაც ამდაგვარი ჩანაწერი იყო თქო საკანონმდებლო მაცნეს ვებ გვერდზე (იმედია გაგგაჩნიათ ოფიციალური ფორმით გადმოცემული სამართლებრივი აქტის ასლი), არც ის მახსოვს თუ ადრე აღმასრულებელი ხელისუფლება, რომელიმე სამართლებრივ აქტში მითითებული იყო თუ არა, ეს უფრო ამ მოთხოვნათა (თუგინდ ახალ ტექნოლოგიების და საქმისწარმოების პროგრამების დანერგვა, პირობითად 2015 წლამდე მომუშავე) შემსრულებელმა ადმინისტრაციულმა ორგანოებმა იციან. თუმცა, ზემოხსენებული ჩანაწერი:
=> საერთოდ გამორიცხავს განაცხადისათვის სარეგისტრაციო ნომრის ავტომატურად, პროგრამულად მინიჭების შესაძლებლობას;
=> კონვერტების შენახვის ვალდებულებას (როგორც აღვიქვი, თუ სხვა მეთოდით შეუძლებელია ფიზიკური თუ იურიდიული პირის მისამართის დადგენა, მაგალითად არ იყო მითითებულო იგი განცხადებაში, პირობითად ალბათ მაშინ როდესაც საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 78-ე მუხლითგანსაზღვრული მისამართი არ ეთითებოდა მას, ასევე დოკუმენტების გამოგზავნისა და მიღების დროის დაფიქსირების შემთხვევაში, საქმის მასალებს თუ საქმისწარმოების ჩანაწერზე დასართავად ინახავდნენ კონვერტებსაც.
=> განსაზღვრავს შტამპის დასმის აუცილებლობას.
3) ზემოხსენებულის გათვალისწინებით, ზემოხსენებული ნორმები პერსონალური მონაცემების კანონისმიერად ან სამართლიანად დამუშავების მიზნებიდან გამომდინარე, აღმასრულებელი ხელისუფლება უნდა აღიქმებოდეს მხოლოდ საქართველოს მთავრობის და მის ქვემდებარე ორგანოებსა თუ საქართველოს ადმინისტრაციული კოდექსით ადმინისტრაციულ ორგანოებსა განსაზღვრული პირები (თუგინდ თვითმართველობის და საკანონმდებლო ორგანოს გამოკლებით);
4) ტექნოლოგიური განვითარების პირობებში, არის თუ არა გამართლებული მიზანი (პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული პრინციპების უფრო უკეთ უზრუნველყოფიდან გამომდინარე) იმისა, რომ პირობითად დოკუმენტის ელ ფოსტით მიღების შემდგომ საქმის მასალებს დაერთოს ელ. ფოსტის შეტყობინების ასლიც (მითუმეტეს თუ გავითვალისწინებთ, რომ საქართველოს ფიზიკურ პირთა უდიდესი ნაწილი იყენებს ისეთ ელ ფოსტებს, რომელთა ადმინისტრირება უცხოური კომპანიების ხელთაა). თუ ეს სავალდებულო თუა გთხოვთ, მიუთითოთ შესაბამისი აქტის მუხლი და პუნქტი;
5) ამ განცხადებით გამოხატული მიზნებიდან და გარემოებებიდან გამომდინარე, ასევე აღმასრულებელ ხელისუფლებაში ნავარაუდებ ან სხვა სამართლებრივი აქტების ან გამომდინარე, არის თუ არა ადმინისტრაციული ორგანო ვალდებული ან არის თუ არა მიზანშეწონილი, ნებისმიერ შემთხვებაში განცხადებაზე დაესვას ზემოხსენებული მონაცემების შემცველი შტამპი (ელექტრონული ან მატერიალური ფორმით) ან სარეგისტრაციო მონაცემები ფურცლების რაოდენობის მითითებით.
==========
შესაძლო საფრთხეების შემცირების/ არიდების მიზნით, გთხოვთ, უზრუნველყოთ:
æ მიღებული ან ვებ გვერდის მეშვეობით გაცნობილი შეტყობინების/ წარმოდგენილი დოკუმენტის/ თანხმლები წერილების (ასეთის არსებობისას) ვირუსზე და სხვა შესაბამის ხარვეზის აღმომჩენ პროგრამებზე შემოწმება.
æ მიღებული შეტყობინების/ განაცხადის ჯერ ამობეჭვდა/ განცხადების სკანირების (საჭიროებისამებრ ცალკე კომპიუტერის გამოყოფა) პროცესის უზრუნველყოფა და
შემდგომში კი საქმისწარმოების მიზნით მისი რეგისტრაცია (სასურველია ამჯერადაც ზემოხსენებულ ხარვეზბზე შემოწმება);
æ .განაცხადზე სარეგისტრაციო მონაცემების (შტამპის) დატანის შემდგომ (თუ ეს გათვალისწინებულია საქმისწარმოების წესით), დოკუმენტის სკანირებული ვერსიის მოწოდება;
æ ელ. ფოსტის საპასუხო შეტყობინების კორესპონდენციის რეკვიზიტებით დასათაურება ან/და მათი ელ ფოსტის გზავნილში ტექსტური სახით აღნიშვნა;
æ განცხადების დამუშავება იმ კომპიუტერულ მოწყობილობაში, რომელსაც არ აქვს კავშირი სპეციფიფიურ მონაცემთა ბაზებთან, აუდიო-ვიდეო და ფოტო ფაილებთან;
æ საქმისქ წარმოების პროგრამაში არსებული ჩანაწერის პერიოდული შემოწმებაც (საჭიროებისამებრ ჩემი განცხადებებისპ დასალმუშავებლად ცალკე კომპიუტერული მოწყობილობის გამოყოფა).
æ ცნობისათვის: პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, მონაცემების უსაფრთხოების დაცვის მიზნით მონაცემთა დამუშავებისას მიღებული უნდა იქნეს ისეთი ტექნიკური და ორგანიზაციული ზომები, რომლებიც სათანადოდ უზრუნველყოფს მონაცემთა დაცვას, მათ შორის, უნებართვო ან უკანონო დამუშავებისგან, შემთხვევითი დაკარგვისგან, განადგურებისგან ან/და დაზიანებისგან.
===========
გთხოვთ, ამ პორტალის მეშვეობით ჩემს განცხადებებზე პასუხი მომაწოდოთ როგორც askgov.ge-ზე ასევე ჩემს ელ. ფოსტაზე. გთხოვთ, თუ ეს არაა გათვალისწინებული პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობით ან სხვა უპირატესი ძალის მქონე სამართლებრივი აქტით ამ პორტალზე არსებული ჩემი განცხადებული, მიღებული ჩემი მომართვები არ წაშალოთ ჩემგან მკაფიოდ გამოხატული თანხმობის მიღების გარეშე.
========
განცხადება წარმოდგენილია როგორც ჟურნალისტური საქმიანობის განმახორციელებელი პირის მიერ. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, მედია განმარტებულია, როგორც მასობრივი კომუნიკაციის ბეჭდვითი ან ელექტრონული საშუალება, მათ შორის, ინტერნეტი. საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ყოველ ადამიანს აქვს უფლება თავისუფლად მიიღოს და გაავრცელოს ინფორმაცია. მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები თავისუფალია. ცენზურა დაუშვებელია. სახელმწიფოს ან ცალკეულ პირებს არა აქვთ მასობრივი ინფორმაციის ან მისი გავრცელების საშუალებათა მონოპოლიზაციის უფლება.
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ყველას აქვს უფლება კანონით დადგენილი წესით გაეცნოს საჯარო დაწესებულებაში მასზე არსებულ ან სხვა ინფორმაციას ან ოფიციალურ დოკუმენტს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც იგი შეიცავს კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებას ან დემოკრატიულ საზოგადოებაში აუცილებელი სახელმწიფო ან საზოგადოებრივი უსაფრთხოების ან სამართალწარმოების ინტერესების დასაცავად კანონით ან კანონით დადგენილი წესით აღიარებულია სახელმწიფო საიდუმლოებად. საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლის თანახმად, ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით მოცემულია რამდენიმე თემატური სფერო და მის დასკვნით, ბოლო "ნ" პუნქტში კი აღნიშნულია, რომ ყველას ააქვს უფლება ასევე იცოდეს ყველა სხვა ინფორმაცია, რომელიც კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში და დადგენილი წესით არ არის მიჩნეული სახელმწიფო, კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებად ან არ წარმოადგენს პერსონალურ მონაცემებს. სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო საიდუმლოებას).
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, აზრისა და მისი გამოხატვის თავისუფლება დაცულია. დაუშვებელია ადამიანის დევნა აზრისა და მისი გამოხატვის გამო. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, აზრი განიმარტება, როგორც შეფასებითი მსჯელობა, თვალსაზრისი, კომენტარი, აგრეთვე ნებისმიერი სახით ისეთი შეხედულების გამოხატვა, რომელიც ასახავს რომელიმე პიროვნების, მოვლენის ან საგნის მიმართ დამოკიდებულებას და არ შეიცავს დადასტურებად ან უარყოფად ფაქტს.
ხოლო მოწოდება კი განმარტებულია, როგორც განცხადება, რომლის ავტორიც მიზნად ისახავს ან აშკარად უშვებს გარკვეული ქმედების გამოწვევას;
==========
პირი პასუხს აგებს მხოლოდ იმ საიდუმლოების გამხელისათვის, რომლის დაცვაც მას ევალება სამსახურებრივად ან სამოქალაქო გარიგებით და რომლის გამხელა აშკარა, პირდაპირ და არსებით საფრთხეს უქმნის კანონით დაცულ სიკეთეებს. პირი თავისუფლდება პასუხისმგებლობისაგან, თუ საიდუმლოების გამხელა მიზნად ისახავდა საზოგადოების კანონიერი ინტერესების დაცვას და დაცული სიკეთე აღემატება მიყენებულ ზიანს.
=======≈==
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას უფლებამოსილი ადმინისტრაციული ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით ხელმძღვანელობა.
===========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, პირადი ნომერი, საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები, პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია უმჯობესია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის სახით, ვიდრე დანართის ფორმით.
====≠=====
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან მოყოლებული
პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის გარეშე.
==========
პატივისცემით,
ნიკოლოზ ნიკოლაძე
მოგესალმებით,
განცხადების რეგისტრაციის N PDPS 7 25 00019162 (11/11/2025).
პატივისცემით,
(995 32) 2421000
www.pdps.ge | [პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახური მოთხოვნის ელ-ფოსტა]
0105, საქართველო, თბილისი, ნ. ვაჩნაძის ქ. N 7
შეტყობინება კონფიდენციალურობის შესახებ: წინამდებარე წერილი კონფიდენციალურია და განკუთვნილია მხოლოდ წერილში მითითებული პიროვნების ან ორგანიზაციისათვის. თუ წერილი თქვენთვის არ არის განკუთვნილი, დაუშვებელია მისი შინაარსის გამჟღავნება, გავრცელება ან მის შინაარსზე დაყრდნობით ნებისმიერი ქმედების განხორციელება. თუ თქვენ შეცდომით მიიღეთ წინამდებარე წერილი, გთხოვთ, აღნიშნულის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოთ ამავე წერილის გამომგზავნს.




