კონსტიტუციის მეორე თავი - საპროცესო უფლებები

მოქალაქე ელოდება საჯარო ინფორმაციის მიღებას დაწესებულებისგან - სახალხო დამცველის აპარატი. კანონით დადგენილი ვადების თანახმად, პასუხის მიღების სავარაუდო თარიღია: (დეტალები).

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

მოგესალმებით საჯარო დაწესებულების სახალხო დამცველის აპარატი საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელ პირს.

საქართველოს კონსტიტუციისა და საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად, გთხოვთ, მომაწოდეთ შემდეგი სახის საჯარო ინფორმაცია:

მოგესალმებით საჯარო დაწესებულების სახალხო დამცველის აპარატი საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელ პირს.

1) საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, მათ შორის სახალხო დამცველის შესახებ საქართველოს ორგანული კანონის გათვალისწინებით, მოგმართავთ თხოვნით გამიზიაროთ ყველა ის შეფასება თუ დასკვნა, რომელიც სახალხო დამცველმა გააკეთა საპროცესო უფლებებთან დაკავშირებით (კონსტიტუციის მეორე თავთან შესაბამისობის დადგენის კუთხით).
2) ქვეყანაში არსებული მართველობის და მართლმსაჯულების პირობებში, მაშინ როდესაც ხელისუფლების სათავეში იმრავლა - ყოფილი ხელისუფლების წარმომადგენლებმა, რომელთა მოქმედების მეთოდთა შორის პირთა დაკომპრომეტირება მისაღები ფორმა იყო, სავარაუდოდ შემორჩენილი აქვთ იმ მასალების ეგზემპლარები - რომელთაც ქვეყნის შიგნით თუ გარეთ მათი ინტერესის გათვალისწინებით იყენებენ. მე ასე მკაფიოდ არ დავკვირვებილვარ, არ შემისწავლია მასალები იმ დანაშაულებრივი ქმედებების ხასიათი, სადაც იკვეთება ოჯახში კონფლიქტური სიტუაცია, თუმცა იმის ალბათობა, რომ სამართალდამცველი პირის ან მის უკან მყოფ პირთა სასარგებლო ქმედებები იკვეთებოდეს არ უნდა იყოს გამორიცხული. შესაბამისად, სასურველია შეაფასოთ (კონსტიტუციის მეორე თავის საპროცესო უფლებების იმ ან სხვა ნაწილთან შესაბამისობის კუთხით, რომელიც ახლო ნათესავის საწინააღმდეგო ჩვენების მიცემისგან პირს ათავისუფლებს) სამართადამცველთა თუ სხვა უფლებამოსილ პირთა ქმედებები - რომლებიც არ იღებენ მხედველობაში ამდაგვარ გარემოებებს - საკითხის მოკვლევის ფარგლებში და ირიბ ჩვენებებს თუ გარკვეულ მტკიცებულებებს აგროვებენ იმ ოჯახის წევრთა ქმედებათა გამოვლინებით, დაყრდნობით რომელთა გარკვეულ პირთა ზემოქმედების თუ ზეგავლენის ქვეშ ყოფნა (ძიების მოცემული ფორმით აგების და შრსაბამისად წარმართვის მქონე პირთა შორის) არაა გამორიცხული.
საკითხი ეხება იმ ქმედებებს, რომელმაც შეიძლება გამოიწვიოს ნებისმიერი ფორმით თავისუფლების შეზღუდვა ან თავისუფლების აღკვეთა.
3) მაშინ როდესაც ჩემი განცხადებიდან გამომდინარე, გამოვთქვავ ეჭვს რიგი ადმინისტრაციული, საკანონმდებლო, თვითმართველობის, პრეზიდენტის და აშ ორგანოების ხელმძღვანელთა არჩევა/ დანიშვნის პროცედურის ლეგიტიმურობასთან დაკავშირებით,
=> თუ ეს ვარაუდი გამართლდება
ან სანამ ამ ვარაუდის შესახებ უფლებამოსილ ორგანოში მსჯელობა/ განხილვა მიმდინარეობს,
რამდენად კანონზომიერია იქნება უფლებამოსილი ორგანოს მიერ მოპოვებულ მტკიცებულებას იურიდიული ძალა მიენიჭოს (შეფასდეს ეს მოცემულობა საქართველოს კონსტიტუციის მეორე თავის საპროცესო უფლებების იმ ნაწილთან შესაბამისობის კუთხით, რომელიც ამბობს რომ
კანონის დარღვევით მოპოვებულ მტკიცებულებას იურიდიული ძალა არა აქვს) ან იმ სიტუაციის გათვალისწინებით, როდესაც თავად ამ არაუფლებამოსილი პირის მიერ განხორციელებული (შესაძლოა -არაშესატყვისი პროცედურებით) მიღებული კანონის აღრსრულებას ეხება, თუმცა, სადავოდ არის მიჩნეული მისი ძალმოსილება, (შეფასდეს ეს მოცემულობა საქართველოს კონსტიტუციის მეორე თავის საპროცესო უფლებების იმ ნაწილთან შესაბამისობის კუთხით, რომელიც ამბობს რომ
არავინ აგებს პასუხს ქმედებისათვის, რომელიც მისი ჩადენის დროს სამართალდარღვევად არ ითვლებოდა. კანონს, თუ იგი არ ამსუბუქებს ან არ აუქმებს პასუხისმგებლობას, უკუძალა არა აქვს).
========
========
გთხოვთ, ამ პორტალის მეშვეობით ჩემს განცხადეკბებზე პასუხი მომაწოდოთ როგორც askgov.ge-ზე ასევე ჩემს ელ. ფოსტაზე. გთხოვთ, თუ ეს არაა გათვალისწინებული პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობით ან სხვა უპირატესი ძალის მქონე სამართლებრივი აქტით ამ პორტალზე არსებული ჩემი განცხადებული, მიღებული ჩემი მომართვები არ წაშალოთ ჩემთან მკაფიოდ გამოხატული თანხმობის გარეშე.
========
განცხადება წარმოდგენილია როგორც ჟურნალისტური საქმიანობის განმახორციელებელი პირის მიერ. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, მედია განმარტებულია, როგორც მასობრივი კომუნიკაციის ბეჭდვითი ან ელექტრონული საშუალება, მათ შორის, ინტერნეტი. საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ყოველ ადამიანს აქვს უფლება თავისუფლად მიიღოს და გაავრცელოს ინფორმაცია. მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები თავისუფალია. ცენზურა დაუშვებელია. სახელმწიფოს ან ცალკეულ პირებს არა აქვთ მასობრივი ინფორმაციის ან მისი გავრცელების საშუალებათა მონოპოლიზაციის უფლება.
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ყველას აქვს უფლება კანონით დადგენილი წესით გაეცნოს საჯარო დაწესებულებაში მასზე არსებულ ან სხვა ინფორმაციას ან ოფიციალურ დოკუმენტს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც იგი შეიცავს კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებას ან დემოკრატიულ საზოგადოებაში აუცილებელი სახელმწიფო ან საზოგადოებრივი უსაფრთხოების ან სამართალწარმოების ინტერესების დასაცავად კანონით ან კანონით დადგენილი წესით აღიარებულია სახელმწიფო საიდუმლოებად. საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლის თანახმად, ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით მოცემულია რამდენიმე თემატური სფერო და მის დასკვნით, ბოლო "ნ" პუნქტში კი აღნიშნულია, რომ ყველას ააქვს უფლება ასევე იცოდეს ყველა სხვა ინფორმაცია, რომელიც კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში და დადგენილი წესით არ არის მიჩნეული სახელმწიფო, კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებად ან არ წარმოადგენს პერსონალურ მონაცემებს. სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო საიდუმლოებას).
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, აზრისა და მისი გამოხატვის თავისუფლება დაცულია. დაუშვებელია ადამიანის დევნა აზრისა და მისი გამოხატვის გამო. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, აზრი განიმარტება, როგორც შეფასებითი მსჯელობა, თვალსაზრისი, კომენტარი, აგრეთვე ნებისმიერი სახით ისეთი შეხედულების გამოხატვა, რომელიც ასახავს რომელიმე პიროვნების, მოვლენის ან საგნის მიმართ დამოკიდებულებას და არ შეიცავს დადასტურებად ან უარყოფად ფაქტს.
ხოლო მოწოდება კი განმარტებულია, როგორც განცხადება, რომლის ავტორიც მიზნად ისახავს ან აშკარად უშვებს გარკვეული ქმედების გამოწვევას;
========
პირი პასუხს აგებს მხოლოდ იმ საიდუმლოების გამხელისათვის, რომლის დაცვაც მას ევალება სამსახურებრივად ან სამოქალაქო გარიგებით და რომლის გამხელა აშკარა, პირდაპირ და არსებით საფრთხეს უქმნის კანონით დაცულ სიკეთეებს. პირი თავისუფლდება პასუხისმგებლობისაგან, თუ საიდუმლოების გამხელა მიზნად ისახავდა საზოგადოების კანონიერი ინტერესების დაცვას და დაცული სიკეთე აღემატება მიყენებულ ზიანს.
========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, სასურველია ასევე პირადი ნომერიც (დაშტრიხეთ), საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები, პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის სახით.
========
შესაძლო საფრთხეების შემცირების/ არიდების მიზნით, გთხოვთ, უზრუნველყოთ:
æ მიღებული ან ვებ გვერდის მეშვეობით გაცნობილი შეტყობინების/ წარმოდგენილი დოკუმენტის/ თანხმლები წერილების (ასეთის არსებობისას) ვირუსზე და სხვა შესაბამის ხარვეზის აღმომჩენ პროგრამებზე შემოწმება.
æ მიღებული შეტყობინების/ განაცხადის ჯერ ამობეჭვდა/ განცხადების სკანირების (საჭიროებისამებრ ცალკე კომპიუტერის გამოყოფა) პროცესის უზრუნველყოფა და
შემდგომში კი საქმისწარმოების მიზნით მისი რეგისტრაცია (სასურველია ამჯერადაც ზემოხსენებულ ხარვეზბზე შემოწმება);
æ .განაცხადზე სარეგისტრაციო მონაცემების (შტამპის) დატანის შემდგომ, დოკუმენტის სკანირებული ვერსიის მოწოდება;
æ ელ. ფოსტის საპასუხო შეტყობინების კორესპონდენციის რეკვიზიტებით დასათაურება ან/და მათი ელ ფოსტის გზავნილში ტექსტური სახით აღნიშვნა;
æ განცხადების დამუშავება იმ კომპიუტერულ მოწყობილობაში, რომელსაც არ აქვს კავშირი სპეციფიფიურ მონაცემთა ბაზებთან, აუდიო-ვიდეო და ფოტო ფაილებთან;
æ საქმისქ წარმოების პროგრამაში არსებული ჩანაწერის პერიოდული შემოწმებაც.
æ ცნობისათვის: პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, მონაცემების უსაფრთხოების დაცვის მიზნით მონაცემთა დამუშავებისას მიღებული უნდა იქნეს ისეთი ტექნიკური და ორგანიზაციული ზომები, რომლებიც სათანადოდ უზრუნველყოფს მონაცემთა დაცვას, მათ შორის, უნებართვო ან უკანონო დამუშავებისგან, შემთხვევითი დაკარგვისგან, განადგურებისგან ან/და დაზიანებისგან.
===========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით
ხელმძღვანელობა.
===========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან მოყოლებული
პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის გარეშე.
==========
პატივისცემით,

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

საქართველოს სახალხო დაცველის აპარატი, სახალხო დამცველის აპარატი

გაცნობებთ, რომ თქვენი განცხადება დარეგისტრირდა N 10307/25

 

 

══════════════════════════════════════════════════════════════════════════

ვისგან: ნიკოლოზ ნიკოლაძე <[მოთხოვნის #3691 ელ-ფოსტა]>
გაგზავნილი: პარასკევი, 07 ნოემბერი, 2025 11:03
ვის: საქართველოს სახალხო დაცველის აპარატი <[სახალხო დამცველის აპარატი მოთხოვნის ელ-ფოსტა]>
თემა: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - კონსტიტუციის მეორე თავი - საპროცესო
უფლებები
 
მოგესალმებით საჯარო დაწესებულების სახალხო დამცველის აპარატი საჯარო
ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელ პირს.

საქართველოს კონსტიტუციისა და საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის
შესაბამისად, გთხოვთ, მომაწოდეთ შემდეგი სახის საჯარო ინფორმაცია:

მოგესალმებით საჯარო დაწესებულების სახალხო დამცველის აპარატი საჯარო
ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელ პირს.

1) საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, მათ შორის სახალხო დამცველის
შესახებ საქართველოს ორგანული კანონის გათვალისწინებით, მოგმართავთ თხოვნით
გამიზიაროთ ყველა ის შეფასება თუ დასკვნა, რომელიც სახალხო დამცველმა გააკეთა
საპროცესო უფლებებთან დაკავშირებით (კონსტიტუციის მეორე თავთან შესაბამისობის
დადგენის კუთხით).
2) ქვეყანაში არსებული მართველობის და მართლმსაჯულების პირობებში, მაშინ
როდესაც ხელისუფლების სათავეში იმრავლა - ყოფილი ხელისუფლების
წარმომადგენლებმა, რომელთა მოქმედების მეთოდთა შორის პირთა დაკომპრომეტირება
მისაღები ფორმა იყო, სავარაუდოდ შემორჩენილი აქვთ იმ მასალების ეგზემპლარები
- რომელთაც ქვეყნის შიგნით თუ გარეთ მათი ინტერესის გათვალისწინებით
იყენებენ. მე ასე მკაფიოდ არ დავკვირვებილვარ, არ შემისწავლია მასალები იმ
დანაშაულებრივი ქმედებების ხასიათი, სადაც იკვეთება ოჯახში კონფლიქტური
სიტუაცია, თუმცა იმის ალბათობა, რომ სამართალდამცველი პირის ან მის უკან მყოფ
პირთა სასარგებლო ქმედებები იკვეთებოდეს არ უნდა იყოს გამორიცხული.
შესაბამისად, სასურველია შეაფასოთ (კონსტიტუციის მეორე თავის საპროცესო
უფლებების იმ ან სხვა ნაწილთან შესაბამისობის კუთხით, რომელიც ახლო ნათესავის
საწინააღმდეგო ჩვენების მიცემისგან პირს ათავისუფლებს) სამართადამცველთა თუ
სხვა უფლებამოსილ პირთა ქმედებები - რომლებიც არ იღებენ მხედველობაში
ამდაგვარ გარემოებებს - საკითხის მოკვლევის ფარგლებში და ირიბ ჩვენებებს თუ
გარკვეულ მტკიცებულებებს აგროვებენ იმ ოჯახის წევრთა ქმედებათა გამოვლინებით,
დაყრდნობით რომელთა გარკვეულ პირთა ზემოქმედების თუ ზეგავლენის ქვეშ ყოფნა
(ძიების მოცემული ფორმით აგების და შრსაბამისად წარმართვის მქონე პირთა
შორის) არაა გამორიცხული.
საკითხი ეხება იმ ქმედებებს, რომელმაც შეიძლება გამოიწვიოს ნებისმიერი ფორმით
თავისუფლების შეზღუდვა ან თავისუფლების აღკვეთა.
3) მაშინ როდესაც ჩემი განცხადებიდან გამომდინარე, გამოვთქვავ ეჭვს რიგი
ადმინისტრაციული, საკანონმდებლო, თვითმართველობის, პრეზიდენტის და აშ
ორგანოების ხელმძღვანელთა არჩევა/ დანიშვნის პროცედურის ლეგიტიმურობასთან
დაკავშირებით,
=> თუ ეს ვარაუდი გამართლდება
ან სანამ ამ ვარაუდის შესახებ უფლებამოსილ ორგანოში მსჯელობა/ განხილვა
მიმდინარეობს,
რამდენად კანონზომიერია იქნება უფლებამოსილი ორგანოს მიერ მოპოვებულ
მტკიცებულებას იურიდიული ძალა მიენიჭოს (შეფასდეს ეს მოცემულობა საქართველოს
კონსტიტუციის მეორე თავის საპროცესო უფლებების იმ ნაწილთან შესაბამისობის
კუთხით, რომელიც ამბობს რომ
კანონის დარღვევით მოპოვებულ მტკიცებულებას იურიდიული ძალა არა აქვს) ან იმ
სიტუაციის გათვალისწინებით, როდესაც თავად ამ არაუფლებამოსილი პირის მიერ
განხორციელებული (შესაძლოა -არაშესატყვისი პროცედურებით) მიღებული კანონის
აღრსრულებას ეხება, თუმცა, სადავოდ არის მიჩნეული მისი ძალმოსილება,
(შეფასდეს ეს მოცემულობა საქართველოს კონსტიტუციის მეორე თავის საპროცესო
უფლებების იმ ნაწილთან შესაბამისობის კუთხით, რომელიც ამბობს რომ
არავინ აგებს პასუხს ქმედებისათვის, რომელიც მისი ჩადენის დროს
სამართალდარღვევად არ ითვლებოდა. კანონს, თუ იგი არ ამსუბუქებს ან არ აუქმებს
პასუხისმგებლობას, უკუძალა არა აქვს).
========
========
გთხოვთ, ამ პორტალის მეშვეობით ჩემს განცხადეკბებზე პასუხი მომაწოდოთ როგორც
askgov.ge-ზე ასევე ჩემს ელ. ფოსტაზე. გთხოვთ, თუ ეს არაა გათვალისწინებული
პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობით ან სხვა
უპირატესი ძალის მქონე სამართლებრივი აქტით ამ პორტალზე არსებული ჩემი
განცხადებული, მიღებული ჩემი მომართვები არ წაშალოთ ჩემთან მკაფიოდ
გამოხატული თანხმობის გარეშე.
========
განცხადება წარმოდგენილია როგორც ჟურნალისტური საქმიანობის განმახორციელებელი
პირის მიერ. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს
კანონის თანახმად, მედია განმარტებულია, როგორც მასობრივი კომუნიკაციის
ბეჭდვითი ან ელექტრონული საშუალება, მათ შორის, ინტერნეტი. საქართველოს
კონსტიტუციის თანახმად, ყოველ ადამიანს აქვს უფლება თავისუფლად მიიღოს და
გაავრცელოს ინფორმაცია. მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები თავისუფალია.
ცენზურა დაუშვებელია. სახელმწიფოს ან ცალკეულ პირებს არა აქვთ მასობრივი
ინფორმაციის ან მისი გავრცელების საშუალებათა მონოპოლიზაციის უფლება.
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ყველას აქვს უფლება კანონით დადგენილი
წესით გაეცნოს საჯარო დაწესებულებაში მასზე არსებულ ან სხვა ინფორმაციას ან
ოფიციალურ დოკუმენტს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც იგი შეიცავს კომერციულ
ან პროფესიულ საიდუმლოებას ან დემოკრატიულ საზოგადოებაში აუცილებელი
სახელმწიფო ან საზოგადოებრივი უსაფრთხოების ან სამართალწარმოების ინტერესების
დასაცავად კანონით ან კანონით დადგენილი წესით აღიარებულია სახელმწიფო
საიდუმლოებად. საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლის
თანახმად, ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით მოცემულია
რამდენიმე თემატური სფერო და მის დასკვნით, ბოლო "ნ" პუნქტში კი აღნიშნულია,
რომ ყველას ააქვს უფლება ასევე იცოდეს ყველა სხვა ინფორმაცია, რომელიც
კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში და დადგენილი წესით არ არის მიჩნეული
სახელმწიფო, კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებად ან არ წარმოადგენს
პერსონალურ მონაცემებს. სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის
მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს
სახელმწიფო საიდუმლოებას).
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, აზრისა და მისი გამოხატვის თავისუფლება
დაცულია. დაუშვებელია ადამიანის დევნა აზრისა და მისი გამოხატვის გამო.
სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად,
აზრი განიმარტება, როგორც შეფასებითი მსჯელობა, თვალსაზრისი, კომენტარი,
აგრეთვე ნებისმიერი სახით ისეთი შეხედულების გამოხატვა, რომელიც ასახავს
რომელიმე პიროვნების, მოვლენის ან საგნის მიმართ დამოკიდებულებას და არ
შეიცავს დადასტურებად ან უარყოფად ფაქტს.
ხოლო მოწოდება კი განმარტებულია, როგორც განცხადება, რომლის ავტორიც მიზნად
ისახავს ან აშკარად უშვებს გარკვეული ქმედების გამოწვევას;
========
პირი პასუხს აგებს მხოლოდ იმ საიდუმლოების გამხელისათვის, რომლის დაცვაც მას
ევალება სამსახურებრივად ან სამოქალაქო გარიგებით და რომლის გამხელა აშკარა,
პირდაპირ და არსებით საფრთხეს უქმნის კანონით დაცულ სიკეთეებს. პირი
თავისუფლდება პასუხისმგებლობისაგან, თუ საიდუმლოების გამხელა მიზნად ისახავდა
საზოგადოების კანონიერი ინტერესების დაცვას და დაცული სიკეთე აღემატება
მიყენებულ ზიანს.
========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი,
სასურველია ასევე პირადი ნომერიც (დაშტრიხეთ), საპასუხო წერილში მიუთითეთ
რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები, პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში,
ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის
სახით.
========
შესაძლო საფრთხეების შემცირების/ არიდების მიზნით, გთხოვთ, უზრუნველყოთ:
æ მიღებული ან ვებ გვერდის მეშვეობით გაცნობილი შეტყობინების/ წარმოდგენილი
დოკუმენტის/ თანხმლები წერილების (ასეთის არსებობისას) ვირუსზე და სხვა
შესაბამის ხარვეზის აღმომჩენ პროგრამებზე შემოწმება.
æ მიღებული შეტყობინების/ განაცხადის ჯერ ამობეჭვდა/ განცხადების სკანირების
(საჭიროებისამებრ ცალკე კომპიუტერის გამოყოფა) პროცესის უზრუნველყოფა და
შემდგომში კი საქმისწარმოების მიზნით მისი რეგისტრაცია (სასურველია ამჯერადაც
ზემოხსენებულ ხარვეზბზე შემოწმება);
æ .განაცხადზე სარეგისტრაციო მონაცემების (შტამპის) დატანის შემდგომ,
დოკუმენტის სკანირებული ვერსიის მოწოდება;
æ ელ. ფოსტის საპასუხო შეტყობინების კორესპონდენციის რეკვიზიტებით
დასათაურება ან/და მათი ელ ფოსტის გზავნილში ტექსტური სახით აღნიშვნა;
æ განცხადების დამუშავება იმ კომპიუტერულ მოწყობილობაში, რომელსაც არ აქვს
კავშირი სპეციფიფიურ მონაცემთა ბაზებთან, აუდიო-ვიდეო და ფოტო ფაილებთან;
æ საქმისქ წარმოების პროგრამაში არსებული ჩანაწერის პერიოდული შემოწმებაც.
æ ცნობისათვის: პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის
თანახმად, მონაცემების უსაფრთხოების დაცვის მიზნით მონაცემთა დამუშავებისას
მიღებული უნდა იქნეს ისეთი ტექნიკური და ორგანიზაციული ზომები, რომლებიც
სათანადოდ უზრუნველყოფს მონაცემთა დაცვას, მათ შორის, უნებართვო ან უკანონო
დამუშავებისგან, შემთხვევითი დაკარგვისგან, განადგურებისგან ან/და
დაზიანებისგან.
===========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით
საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების
შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას ორგანოდან
სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით
ხელმძღვანელობა.
===========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი
წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან
მოყოლებული
პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები
მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის
გარეშე.
==========
პატივისცემით,

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

-------------------------------------------------------------------

ეს წერილი გამოგზავნილია AskGov.ge-ის დახმარებით. ევროკავშირის და “ღია
მმართველობის პარტნიორობის” მხარდაჭერით, პლატფორმა ინფორმაციის გამოთხოვის
პროცედურის გამარტივებას და ინკლუზიურობას ემსახურება.

მოცემული წერილი წარმოადგენს საჯარო ინფორმაციის ელექტრონული ფორმით
მოთხოვნას და, სზაკ-ის 37-ე მუხლის თანახმად, საჯარო დაწესებულება
ვალდებულია, უზრუნველყოს მოქალაქის მოთხოვნაზე რეაგირება.

ინფორმაცია შეგიძლიათ გასცეთ ამავე წერილზე პასუხით, ან შემდეგ ელ-ფოსტაზე
წერილის გაგზავნით:
[მოთხოვნის #3691 ელ-ფოსტა]

თუ თქვენ არ ხართ საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირი და ეს
წერილი შეცდომით მიიღეთ, ბოდიშს გიხდით. გთხოვთ, მოგვწეროთ შეცდომის შესახებ,
რათა ბაზიდან ამოვიღოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია: [ელ-ფოსტა]
[1]http://askgov.ge/ka/change_request/new?b...

წერილზე გაცემული პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება პორტალზე Askgov.ge.
კონფიდენციალურობის პოლიტიკა:
[2]http://askgov.ge/ka/help/officers

პატივისცემით, AskGov.ge-ის გუნდი.

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. http://askgov.ge/ka/change_request/new?b...
2. http://askgov.ge/ka/help/officers