სხვადასხვა მიმდინარე საკითხი
საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაცია
მოქალაქე ნიკოლოზ ნიკოლაძის
რეგისტრაციის ადგილი თბილისი მისამართის
გარეშე. პირადი ნომერი
და ტელეფონის ნომერი
მითითებულია ხელმოწერასთა
ერთად (მიზანშეწონილია
განცხადების ჯერ ამობეჭვდა,
ფაილის ჩამოტვირთვის გარეშე, მისი დასკანირება და შემდგომ განაცხადის სკანირებული ფაილით რეგისტრაციის პროცესის უზრუნველყოფა).
განცხადება
საკითხი პირველი - 1) საქართველოს საგარე სავაჭრო პოტენციალი
https://mfa.gov.ge/bilateral-relations საქართველოს საგარეო საქმეთა სამინისტროს ვებ გვერდზე და საელჩოების ვებ გვერდზე გამოქვეყნებული ინფორმაციის და ინტერნეტში მოძიებული დამატებითი მონაცემების თანახმად,
=> იაპონია (125 მილიონი) - ელჩის გარდა 2 დიპლომატიური თანამდებობის პირია, მათ შორის ერთი შეთავსებით საკონსულო ფუნქციების შემსრულებელი პირი. ასევე, ადმინისტრაციული მენეჯერი. აკრედიტებულია მარშალის კუნძულების რესპუბლიკაში
=> კორეა (დაახლოებით 52 მილიონი) - ელჩის გარდა 2 დიპლომატიური თანამდებობის პირია, მათ შორის ერთი შეთავსებით საკონსულო ფუნქციების განმახორციელებელი პირი. ასევე, ადმინისტრაციული მენეჯერი
=> ჩინეთი (დაახლოებით 1.4 მილიარდი) - ელჩის გარდა 5 დიპლომატიური თანამდებობის პირია, მათ შორის ერთი საკონსულო თანამდებობის პირი. ასევე, ადმინისტრაციული მენეჯერი
=> ავსტრალია (დაახლოებით 30 მილიონი) ელჩის გარდა 1 დიპლომატიური თანამდებობის პირი, საკონსულო ფუნქციების შეთავსებით და ერთი ფინანსური მენეჯერი
აკრედიტებულია ახალ ზელანდიაში, სამოას დამოუკიდებელ სახელმწიფოში, ფიჯის რესპუბლიკაში, პაპუა ახალ გვინეაში, ტონგას სამეფოში, ტუვალუში, კირიბატის რესპუბლიკაში, სოლომონის კუნძულებსა და ვანუატუს რესპუბლიკაში
=> ვიეტნამი (დაახლოებით 100 მილიონი) - საელჩო არ გვაქვს
=> მალააზია (დაახლოებით 34 მილიონი) - ელჩი ადგილზე არაა, საქმეთა რწმუნებულის გარდა (რომელსაც საკონსულო ფუნქციებიც ააქვს დავალებული) ასევე იმყოფება ფინანსური მენეჯერი.. ასევე აკრედიტებულია მიანმარის კავშირის რესპუბლიკაში, კამბოჯას სამეფოში, ლაოსის სახალხო დემოკრატიულ რესპუბლიკასა და ბრუნეი დარუსალაიმში
=> ინდონეზია (დაახლოებით 285 მილიონი) ელჩის გარდა მხოლოდ ფინანსური მენეჯერია. ასევე, აკრედიტებულია სინგაპურის რესპუბლიკაში, ფილიპინების რესპუბლიკაში, ტიმორ-ლესტეს დემოკრატიულ რესპუბლიკასა და სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიის ერების ასოციაციაში (ASEAN)
=> ინდოეთი (დაახლოებით 1.41 მილიარდი) ელჩის გარდა 2 დიპლომატიური თანამდებობის პირია, მათ შორის ერთი შეთავსებით საკონსულო ფუნქციების განმახორციელებელი პირი. ასევე, აკრედიტებულია ტაილანდის სამეფოში, შრი-ლანკის დემოკრატიულ სოციალისტურ რესპუბლიკაში, ბანგლადეშის სახალხო რესპუბლიკასა და ნეპალის ფედერაციულ დემოკრატიულ რესპუბლიკაში
სავარაუდოდ არასაკმარისი ფინანსების ბრალია (თუმცა გამოვიანგარიშე ნორმატიული აქტებით/ ინტერნეტში მოძიებული ინფორმაციით რომლის მიხედვითაც საშუალოდ ერთი დიპლომატის წარგზავნა/ შენახვა უცხო სახელმწიფოში ყოველწლიურად 50 ათასი აშშ დოლარი ჯდება).
https://mfa.gov.ge/bilateral-relations
ნამდვილად არ დამითვლია რამდენი დიპლომატი არის მივლენილი ევროპის კავშირში საქართველოს საელჩოებში, თუმცა, ვეჭვობ, რომ მათი რაოდენობა 10 ჯერ მეტი უნდა იყოს ვიდრე ნებისმიერ კონტინენტზე ჯამში მდებარე წარმომადგენლობებსა და დაწესებულებებში.
ამასთან, ერთ საკითხს მინდა შევეხო, რათქმა უნდა ბიოგრაფიულ მონაცემებს ელჩის დანიშვნამდე ეცნობა საგარეო საქმეთა სამინისტროს ხელმძღვანელობაც, პრემიერ მინისტრიც, პრეზიდენტიც და სუს-იც, სავარაუდოდ საქართველოს პარლამენტის საგარეო ურთიერთობათა (თუ ევროპაში ევროინტეგრაციის) კომიტეტიც და რასაც მე საელჩოების ვებ გვერდებზე ვეცნობი, ყველას ნაციონალური მოძრაობის მართველობის დროს აქვს ნამსახურება დიპლომატიაში (იშვიათი გამონაკლისებიც შეიძლება იყოს, მაგალითად შვეიცარიაში ელჩად იმ პირის დანიშვნა, რომელმაც როგორც მედიაში გაჟღერდა ინფორმაცია ბიძინა ივანიშვილს თავის დროზე მოქალაქეობაც ჩამოართვა)
ამ ფონზე, როდესაც სისტემაში გყავთ ყოფილი ხელისუფლების მსახურნი (მათი ბიოგრაფიიდანაც იკვეთება - რომ პატრონიანები იყვნენ, სწრაფ სწრაფ კარიერულ ნაბიჯებსაც დგამდნენ) რომელთაც რეალურად ხელეწიფებად საჯარო პოლიტიკური გადაწყვეტილებების მიღება ან მის შემუშავებაში თანამონაწილეობა და მათზე მეტად მედიის და სამოქალაქო სექტორს უფრთხოდეთ (რომლის ფუნქცია ვერბალური ან წერილობითი შეფასებაა ან მოვლენათა წარმოჩენა უცნაურია).
თქვენც ვერ უარყოფთ რომ ხელმიგიწვდებათ - საზოგადოებრივ მაუწყებელზე, იმედზე, რუსთავი ორსა და პოსტ ტივიზე, ვეჭვობ რომ მაესტროც თქვენი პოლიტიკის გამშუქებელია.. გყავთ 89 სახელმწიფო პოლიტიკური თანამდებობის პირი, რომელთაც შეუძლიათ თუგინდ მხოლოდ ამ არხებიც არგუმენტირებული და ფაქტებსა და მოვლენებზე დაფუძნებული პოზიციების გაჟღერება - ამას ემატება მთავრობაში მინისტრის და მინისტრის მოადგილეების რესურსი (ზუსტად არ დამითვლია -14 არის თუ მეტი), რომელთაც ყველა მიმართულების გადაფარვა შეუძლიათ.. მინიმუმ ნიკა გვარამია და მისი მაუწყებლობა თქვენს ირიბ მხარდაჭერას ახდენს.. ხაბეიშვილს რა პლატფორმა აქვს არ ვიცი, მაგრამ ეგ და მისი გარემოცვაც თქვენს სასარგებლო პოზიციონირებას ახდენდა - და ამ ფონზე გამოხატვის თავისუფლებას ასე მაქსიმალურად ზღუდავთ ვისი ნათქვამის, გამოსათქმელის და ნააზრევის ჩახშობას ცდილობთ?
ზემოხსენებული ქვეყნებში მოსახლეობის რაოდენობას თუ გავითვალისწინებთ (პირობითად მივუთითე) ჩვენი წარმოების გატანა და საგარეო ვაჭრობას (თუ გვაქვს ღვინის გარდა კიდევ რაიმე ისინი რომ დაინტერესდნენ) ვფიქრობ უფრო წარმატებული იქნებოდა - შესატყვისი საშტატო დაკომპლექტების შემთხვევაში.
საკითხი მეორე - 2) ვაწყდები ირაკლი კობახიძის მიერ 11.09.2024-ს გაკეთებულ შემდეგ განცხადებას - ყველამ იცის, ვინ არის კეზერაშვილი, შემაშფოთებელია, რომ სარგებლობს თავისუფალი მიმოსვლით ევროკავშირის ქვეყნებში და ამ მიმოსვლის წყალობით ძარცვავს ევროპელ პენსიონერებს
ა) კარგი იქნებოდა ევროპელ პენსიონერებზე დართან ერთად ჩვენი პენსიონრებიც გავიხსენოთ, მაშინ როდესაც ქვეყანაში გყავს ლიბერთი ბანკის მფლობელად ირაკლი რუხაძე (სხვა ბევრი ბიზნესის მფლობელობასთან ერთად, ბადრი პატარკაციშვილის ოჯახის ძნ ახლობელი პირი, რომელიც გიძარცვავს შენი ქვეყნის პენსიონრებს, საშინელ საბანკო საპროცენტო განაკვეთებს უწესებს მათ (არ მგონია იმ მოგებას რამე არსებითი შემოსავლის მატება ჰქონდეს, რომ ვერ შეძლოს ტარიფების დაკლება) და შესაძლოა ფინანსურ კრიზისში განზრახ ჩაგდებით, იძულებულს ხდიან მორჩილებით იყვნენ მათდამი.
კეზერაშვილსაც დავუბრუნდები (სიმართლე გითხრა ჯარის ფინანსურ დანაშაულებებზე, ბევრი არაფერი ვიცი თუმცა ვფიქრობ რომ იქნება) და ავღნიშნავ, რომ როგორ შეიძლება აღმოჩნდეს ისე, რომ დანაშაულის ფაქტი გამოეპაროს აუდიტს თუ ინსპექცას. მაგალითად - გიორგი ვაშაძის თანაგუნდელი - პაატა მანჯგალაძეს ჰქონდა პასუხისმგებლობა ამ კუთხით?!
ჩემის აზრით მთავარი კითხვა უნდა იყოს - მაშინ, როდესაც მიხეილ სააკაშვილის მართველობის დროს, ომამდე საქართველოს სამხედრო ბიუჯეტი მკვეთრად გაიზარდა ამის დასაბუთებას ალბათ მოახდენდნენ შესაძლო/ მოსალოდნელი საფრთხეებით - ამ კუთხით კი ერთ ერთი გადამწყვეტი როლი დიპლომატიურ სამსახურს აკისრია.
=> მაგ. განხორციელდა თუ არა ზომები სამშვიდობო კონტინგენტის ჩანაცვლების მხრივ
=> მაგ. ცხინვალის რეგიონში მცხოვრები ქართველებისათვის საცხოვრებელ მიდამოებში ელემენტალური უსაფრთხოების ზომების შექმნით, პროდუქციის მომარაგების კუთხით, თუ რა თქმა უნდა ის განზრახვა არ ქონდათ რაც დადგა
Key Diplomatic Activities Before War
De-escalation & Negotiation:
=> Trying to resolve disputes peacefully through dialogue and compromise to avoid armed conflict entirely.
=> Intelligence Gathering: Monitoring overseas events and analyzing host country politics to inform their government of rising tensions.
Coalition Building:
=> Forging alliances and securing support (like military transit/overflight) from other nations for potential future actions, as seen before the Gulf War and Afghanistan.
Crisis Management Planning:
=> Preparing for the evacuation of citizens from dangerous areas, establishing safe zones, and coordinating with local authorities.
Policy & Strategy:
=> Developing and communicating strategies regarding security, trade, and human rights issues that might lead to conflict.
=> Public Diplomacy: Engaging local media, leaders, and groups to shape understanding and garner support (or at least neutrality) for their country's policies.
=> The Shift When Conflict Looms
Supporting Military Needs: Once war seems unavoidable, diplomats pivot to facilitating military goals, like securing transit rights or bases, to shorten the conflict and reduce casualties.
=> Protecting Nationals: Ensuring the safety of citizens abroad becomes paramount, often involving emergency consular services and evacuation plans.
საკითხი მესამე - 3) ფასების ხელმისაწვდომობა
რადგან ცხოვრების გაიაფებაზე წამოწიეთ ინიციატივა, ადრეც დამიფიქსირებია თქვენთან განცხადებაში და ეხლაც ავღნიშნავ - პროდუქციის და სერვისის ფასს აძვირებს ტრანსპორტირება. შეხედეთ ქალაქში არსებულ მდგომარეობას - სადაც საჯარო თუ კერძო სამსახურია, სადაც ტურისტული თავშეყრის ადგილია, გამავალი ქუჩაა - ყველგან საცობებია. შესაძლოა მანქანებმა იმატეს, მაგრამ ნუთუ გახშირებული შუქნიშნები და დავიწროებული ქუჩები, პანდუსები - ამის მიზეზი არაა (ჩემსავით ბევრს ექნება დათვლილი ქალაქში ტრანსპორტის ნაკადები და აღვნიშნავ, რომ - რომ არასაჭირო მიზნით გზის შევიწროების მოხსნით 30-40 პროცენტით გაზრდის ტრანსპორტის გამავლობას
(მაგალითად წერეთლის გამზირზე - ავტობუსის ზოლის და გზის იმდაგვარი დახაზვა ქმნის მნიშვნელოვან საცობებს მოცემულ უბანში, არც ალამაზებს ქალაქს და არც არავის ემსახურება რეალურად; სიმართლე გითხრათ არ ვიცი მეტროს ინფრასტრუქტურამდე რუსთაველის გამზირის გზიდან, პირველი სკოლის/ პარლამენტის წინა მონაკვეთზე მხოლოდ თუ შეიძლება იმდაგვარი დაღრმავება გაკეთდეს - რომ მის ქვეშ თუგინდ მსუბუქმა ავტომანქანებმა გაიარონ - ან თუ საჭიროა ამ მიზნით მისასვლელი სივრცე პირიქით, რომ ამაღლდეს კიბეების დონემდე -
თუ რა თქმა უნდა - შესაძლოა გაკეთდეს ისე, რომ ქაშვეთის და მუზეუმის იერი არ დაიმალოს - ხმაურიც ნაკლები იქნება და ტურისტებისთვისაც მიმზიდბელი გახდება, ასევე, ნაკლებად იქნება შემდგომ აქციის მონაწილეთა მიერ გზის გადაკვეტის პრობლემა; ასევე, ცოტაოდენ შეცვლას მოითხოვს - გმირთა მოედანზე გზის კასკადები, საცურაო აუზთან არსებული დიღმისკენ მიმავალი ხიდი ზედმეტია (მიწისქვეშა გასავლის მოწყობით და მეორე ხიდის მარცხნივ გადმოწევით საცობი მგონი მოიხსნება) ჭავჭავაძის გამზირზე - უნივერსიტეტიდან ვაკის პარკამდე და ცოტა იქით მგონი მანქანის შემობრუნება შეუძლებელია, იგივე ითქმის პეკინიდან კოსტავაზე მოსახვედრად.. ესეთი კვანძები მრავლადაა და ერთ ერთ შემდგომ განცხადებაში წარმოგიდგენთ სრულად იდენტიფიცირებულ პრობლემას). გზებიც რომ დაიგეგმება სწორად შუქნიშნებიც აღარ იქნება საჭირო შუქნიშნებიც აღარ იქნება ამდენი საჭირო (ხელოვნურად რად გვინდა პრობლემების შექმნა), პირიქით - ეს პროცესი ხელ შეუწყობს საწვავის ხარჯის შემცირებას, რაც ფასების დაბალანსებაზე დადებითად იმოქმედებს.
ხარჯებს შეამცირებს მიწისქვეშა საპარკინგე სივრცეების მოწყობაც (როდესაც წყლის, გაზის და კანალიზაციის კომუნიკაციის განახლება მიმდინარეობდა - და მიწის სამუშაოები სრულდებოდა - ზოგ შემთხვევაში შესაძლოა დაგეგმილიყო შიდა საცხოვრებელ გზასთან სივრცის მოწყობა იმდაგვარად, რომ გზის სავალ ნაწილზე არსებული პარკინგის ადგილი მიწის ქვეშ გადატანილიყო).. Plan Ahead: Check routes for delays, build in extra time, and avoid rushing.
Improve Roads: Design safer roads with better signage, lighting, and intersections. ამის პრობლემა ნამდვილად არის ქალაქში
Road Safety Education: Continuous training and awareness programs for all ages. => შესაძლოა საცობების (შესაბამისად ტრანსპორტირების ხარჯების შემცირებას მოცემულმა შეუწყოს ხელი, ვიდეო რგოლები სასურველი იქნებოდა სატელევიზიო ეთერით).
რაც შეეხება ტრამვაის, იქნებ სჯობდეს მას მხოლოდ ტურისტულ სივრცეში მივცეთ დანიშნულება - ტურიზმის მოსაზიდად და დიდი დიღომი/ დიღმის სივრცეში კი თანამედროვე დიზაინის ტროლეიბუსი ან ელექტრო ავტობუსები შეიძინოს ქალაქმა (თბილისი/ორთაჭალა - რუსთავის ტრენოს გაკეთებაც გადაადგილების ხარჯების და დროის შემცირებას უზრუნველყოფდა).
საკითხი მეოთხე - 4)
შესაძლოა მანამდეც მქონდა ნახსენები ან გამომრჩა მოწერა - სტუდენტური ფაკულტეტების სხვადასხვა ქალაქში გადანაწილებას, გარდა იმისა - რომ ხელმისაწვდომობამ შეიძლება განსაზღვროს ფიზიკური პირისათვის არასასურველი სპეციალობის არჩევა, ასევე, იწვევს სხვადასხვა ქალაქებში ახალგაზრდების გადანაწილებას - რაც შეიძლება ადაპტაციის პერიოდში კონფლიქტურ სიტუაციების წარმოშობაზეც იმოქმედოს ისევე როგორც სხვადასხვა ტიპის კანონსაწინააღმდეგო ქმედებებზე
საკითხი მეხუთე - 5) ინფორმაციული უსაფრთხოება
ამ თემაზე თქვენთან რამდენჯერმე გავამახვილე ყურადღება
Israeli government official arrested in Nevada in internet crimes against children sting This article is more than 4 months old Tom Artiom Alexandrovich was released and returned to Israel after being charged with luring a child for a sex act...16 Aug 2025 An Israeli government cybersecurity official was reportedly arrested recently by Las Vegas police and other authorities in Nevada who were conducting an undercover investigation aimed at online users seeking to sexually prey on children. ეს რა თქმა უნდა მაინცდამაინც ისრაელს არ ეხება თუმცა ცუდი მენტალობის მქონე აიტი მუშაკმა შესაძლოა პროგრამაში ნეგატიური შესაძლებლობების ფანჯარაც დატოვოს ვინ იცის შესაძლოა უცხო ქვეყნიდან უსმინოს ან უყუროს არასრულწლოვანს. ამიტომ გავაკეთე მშობლის ზედამხედველობის არყოფნის პერიოდში ბავშვებისათვის ინტერნეტზე წვდომის (შესაბამისი ვებ გვერდების) შეზღუდვა ან მობილური აპლიკაციების დაბლოკვა. რა თქმა უნდა ამის პარალელურად მშობლებს და ბავშვებს გონივრული მოცულობით უფასო სასაუბრო წუთები და ინტერნეტიც უნდა ერიცხებოდეს ყოველთვიურად
=> Cellphones to be banned from elementary schools nationwide starting February Education Minister Yoav Kisch says move is designed to foster 'a healthy and safe educational climate'...
11 December 2025, 2:19 pm
=> რადგან ისრაელზე გავჩერდით, წარმოგიდგენთ ინფორმაციას - რომელიც გასულ წელს ფართოდ გავრცელდა მედიაში - სხვადასხვა საერთაშორისო მედიის ინფორმაციით, ცოტა ხნის წინ ლიბანში, სულ მცირე, ორი აფეთქება მოხდა 18.09.2024
ცოტა ხნის წინ ლიბანში, სულ მცირე, ორი აფეთქება მოხდა, – ინფორმაციას ამის შესახებ სხვადასხვა საერთაშორისო მედია ავრცელებს. გავრცელებული ვერსიებით, ამჯერად რამდენიმე რეგიონში ერთდროულად რაციები აფეთქდა. „ბიბისის“ ინფორმაციით, ბეირუთის სამხრეთით, დაჰიეში სასწრაფო დახმარების ავტომობილებს ხედავენ. ამ რეგიონში გუშინ აფეთქების შედეგად დაღუპულთა დაკრძალვა მიმდინარეობდა, რა დროსაც ახალი აფეთქება მოხდა. ჯერჯერობით დამატებითი დეტალები უცნობია. ცნობისთვის, 17 სექტემბერს ლიბანის დედაქალაქ ბეირუთში „ჰეზბოლას“ რამდენიმე ასეული წევრის პეიჯერები აფეთქდა. ლიბანურ წყაროებზე დაყრდნობით „როიტერი“ წერს, რომ პეიჯერებში ასაფეთქებელი მოწყობილობა ისრაელის სადაზვერვო სააგენტომ, „მოსადმა“ ჩადო. => აქ ტექნოლოგიებზე არაა საუბარი, უბრალოდ იმაზე, რომ როდესაც ძლიერი სახელმწიფოს ინტერესია - მოგაყიდის ისეთ ტექნიკას, რომელიც მის ინტერესებს მოემსახურება (ამ შემთხვევაში სახეზეა ადგილმდებარეობის განსაზღვრის/ ბომბის ჩამონტაჟების ფაქტორი).
=====
გთხოვთ, საპასუხო ინფორმაცია მომაწოდოთ იმავე ფორმითაც (ელ. ფოსტასთან
ერთად), რა ფორმითაც მოცემული განცხადება ჩემგან იქნა წარმოდგენილი, ასევე
pdf ფორმატში, მოთხოვნილი ინფორმაციის ძირითად ტექსტში ასახვის ფორმით.
=====
შესაძლო საფრთხეების შემცირების/ არიდების მიზნით, გთხოვთ, უზრუნველყოთ:
æ მიღებული ან ვებ გვერდის მეშვეობით გაცნობილი შეტყობინების/ წარმოდგენილი
დოკუმენტის/ თანხმლები წერილების/ წინა, ამ თუ შემდგომი განცხადების (ასეთის
არსებობისას) ვირუსზე და სხვა შესაბამის ხარვეზის აღმომჩენ პროგრამებზე შემოწმება.
æ მიღებული შეტყობინების/ განაცხადის ჯერ ამობეჭვდა/ განცხადების სკანირების
(საჭიროებისამებრ ცალკე კომპიუტერის გამოყოფა) პროცესის უზრუნველყოფა და
შემდგომში კი საქმისწარმოების მიზნით მისი რეგისტრაცია (სასურველია ამჯერადაც
ზემოხსენებულ ხარვეზბზე შემოწმება);
æ .განაცხადზე სარეგისტრაციო მონაცემების (შტამპის) დატანის შემდგომ (თუ ეს გათვალისწინებულია საქმისწარმოების წესით), დოკუმენტის სკანირებული ვერსიის მოწოდება;
æ ელ. ფოსტის საპასუხო შეტყობინების კორესპონდენციის რეკვიზიტებით დასათაურება ან/და მათი ელ ფოსტის გზავნილში ტექსტური სახით აღნიშვნა;
æ განცხადების დამუშავება იმ კომპიუტერულ მოწყობილობაში, რომელსაც არ აქვს
კავშირი სპეციფიურ მონაცემთა ბაზებთან, აუდიო-ვიდეო და ფოტო ფაილებთან;
æ საქმისქ წარმოების პროგრამაში არსებული ჩანაწერის პერიოდული შემოწმებაც (საჭიროებისამებრ ჩემი განცხადებების დასამუშავებლად ცალკე კომპიუტერული მოწყობილობის გამოყოფა).
æ ცნობისათვის: პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის
თანახმად, მონაცემების უსაფრთხოების დაცვის მიზნით მონაცემთა დამუშავებისას
მიღებული უნდა იქნეს ისეთი ტექნიკური და ორგანიზაციული ზომები, რომლებიც
სათანადოდ უზრუნველყოფს მონაცემთა დაცვას, მათ შორის, უნებართვო ან უკანონო
დამუშავებისგან, შემთხვევითი დაკარგვისგან, განადგურებისგან ან/და დაზიანებისგან.
=========
სამართალწარმოების ინტერესების დასაცავად კანონით ან კანონით დადგენილი წესით
აღიარებულია სახელმწიფო საიდუმლოებად. საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული
კოდექსის 42-ე მუხლის თანახმად, ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან
დაკავშირებით მოცემულია რამდენიმე თემატური სფერო და მის დასკვნით, ბოლო "ნ"
პუნქტში კი აღნიშნულია, რომ ყველას ააქვს უფლება ასევე იცოდეს ყველა სხვა
ინფორმაცია, რომელიც კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში და დადგენილი
წესით არ არის მიჩნეული სახელმწიფო, კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებად ან
არ წარმოადგენს პერსონალურ მონაცემებს. სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ
საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება
მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო საიდუმლოებას).
==========
პირი პასუხს აგებს მხოლოდ იმ საიდუმლოების გამხელისათვის, რომლის დაცვაც მას
ევალება სამსახურებრივად ან სამოქალაქო გარიგებით და რომლის გამხელა აშკარა,
პირდაპირ და არსებით საფრთხეს უქმნის კანონით დაცულ სიკეთეებს. პირი
თავისუფლდება პასუხისმგებლობისაგან, თუ საიდუმლოების გამხელა მიზნად ისახავდა საზოგადოების კანონიერი ინტერესების დაცვას და დაცული სიკეთე აღემატება
მიყენებულ ზიანს.
==========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით
საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას უფლებამოსილი
ადმინისტრაციული ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი
ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით ხელმძღვანელობა.
===========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, პირადი
ნომერი, საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები,
პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია უმჯობესია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის სახით, ვიდრე დანართის ფორმით.
========
ადმინისტრაციული ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი
ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით ხელმძღვანელობა.
===========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, პირადი
ნომერი, საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები,
პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია უმჯობესია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის სახით, ვიდრე დანართის ფორმით.
==========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი
წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან მოყოლებული პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები
მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის
გარეშე.
=========
პატივისცემით,
ნიკოლოზ ნიკოლაძე




