პერსონალური მონაცემების დამუშავების პროცესი

Currently waiting for a response from Personal Data Protection Service, they should respond promptly and normally no later than (details).

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურს

მოქალაქე ნიკოლოზ ნიკოლაძის
მცხოვრები თბილისი რეგისტრაციის
გარეშე პირადი ნომერი და
ტელეფონის ნომერი მითითებულია
ხელმოწერასთან ერთად
(მიზანშეწონილია ჯერ ამობეჭვდა, ფაილის
ჩამოტვირთვის გარეშე, მერე დასკანერება
და შემდგომ რეგისტრაციის
პროცესის უზრუნველყოფა)

განცხადება:

რამდენადაც მახსოვს 2024 წლის ნოემბერში მომაწოდეთ ინფორმაცია, იმის შესახებ რომ ჩემი განცხადებების განხილვის ფარგლებში სახელმწიფო ინსპექტორის სამსახურის მიერ მიღებული (№გ-1/036/2022
(24.02.2022), №გ-1/041/2022 (24.02.2022), №გ-1/042/2022 (24.02.2022), №გ-1/043/2022 (24.02.2022)) და სამსახურის მიერ მიღებული (№გ-1/018/2022 (19.05.2022), №გ-1/011/2023
(27.01.2023), №გ-1/183/2022 (06.12.2022), №გ-1/037/2023 (09.03.2023), №გ-1/039/2023 (09.03.2023)) გადაწყვეტილებები საგარეო საქმეთა სამინისტროს გასაჩივრებული აქვს სასამართლოში და ითხოვს გადაწყვეტილებათა ბათილად ცნობას იმ ნაწილში, რომლითაც საგარეო საქმეთა სამინისტრო ცნობილ იქნა სამართალდამრღვევად კანონის 50-ე მუხლის მე-2 პუნქტით გათვალისწინებული
ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ჩადენაში და ადმინისტრაციული სახდელის სახით შეეფარდა ჯარიმა. ამასთან, მოცემულ პერიოდში თქვენს ხელთ არსებული ინფორმაციით, ხსენებული პერიოდის მდგომარეობით, აღნიშნულ საქმეებს ჰქონდა მიმდინარე სტატუსი და მათი განხილვის შედეგად სასამართლოს საბოლოო/შემაჯამებელი/არსებითი გადაწყვეტილება გამოტანილი არ ჰქონდა. ამასთან, რამდენადაც მახსოვს სამსახურს ჩემს განცხადებებთან ასევე ჰქონდა გამოტანილი გადაწყვეტილებები, სადაც ჯარიმის ნაცვლად გაფრთხილებულ იქნა ადმინისტრაციული ორგანო ან/და შეიძლება არც სამართალდამრღვევად იყო ცნობილი, თუმცა ინფორმირების წესის დარღვევიდან გამომდინარე შესაბამისი დოკუმენტის მოწოდება დაევალათ მათ. ზემოხსენებულიდან გამომდინარე, მოგმართავთ თხოვნით, ზემოხსენებულ 9 გადაწყვეტილებასთან ერთად, მომაწოდოთ ყველა სხვა გადაწყვეტილების შესახებ მონაცემებიც (მოკლე აღწერილობითურთ - წინადადებით) რომელიც ზემოხსენებული თუ სხვა ფორმით ადმინისტრაციულ ორგანოსთან, ლიბერთი ბანკთან, თბილისის საქალაქო სასამართლოსთან მიმართებით გამოტანილი იქნა რაიმე ფორმით გამამტყუნებელი, გამაფრხილებელი და დამმავალდებულებელი გადაწყვეტილება.

ამავდროულად, დაანონსებული პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურის გაუქმებიდან გამომდინარე, მადლობას მოგიხდით ზემოხსენებული გადაწყვეტილებების გამოტანისათვის და თქვენი და სახელმწიფო ინსპექტორის სამსახურის საქმიანობის მნიშვნელობის ხაზგასასმელად, ლპირადად მე მოლოდინი მქონდა უფრო მეტი გამამტყუნებელი განაჩენის გამოტანისა, ალმტყუნ ეს მმართველობისკარგი იქნებოდა საჯარო ინფორმაციის სახით მოგეწოდებინათ ყოველწლიური სტატისტიკური ინფორმაცია იმ გადაწყვეტილებების შესახებ, სადაც მონაცემთა დამუშავებელი რაიმე ფორმით
განმტყუნებული ან დავალდებული იქნა პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობის დარღვევის გამო (სასურველია ცხრილში გაიმიჯნოს).

აქვე, აღვნიშნავ, რომ ნამდვილად არ ვიყავი გათვიცნობიერებული მოხელის შეფასების წესთან დაკავშირებულ უფლებებთან თუ მოვალეობებთან მიმართებით, არბმქონია შესატყვისი პრეზენტაციის გაცნობის შესაძლებლობაც, ცალკეულად სამართლებრივ აქტებში ცვლილებების განხორციელების დამადასტურებელი დოკუმენტის ხელმისაწვდომობის შესაძლებლობაც, თუმცა, ვეყრდნობოდი რა სამართლებრივ თუ შრომითი უფლებების პრინციპებს ჩემი მოსაზრებები ურთიერთ თანხვედრაში აღმოჩნდა საჯარო სამსახურის ბიუროს (გაუქმებულ იქნა) განმარტებებთან თუ მოსაზრებებთან იმ ნაწილშიურთიერთანხვედრაში იყო. ადმინისტრაციული ორგანოში უმეტეს წილად გასაუბრებებზე აქცენტის გაკეთება, სწორედ, რომ მოხელეთა პროცესისადმი გაუთვიცნობიერებლობასა და პროცესისადმი დამორჩილების იძულებაზე შეიძლება მოუთითებდეს. ამ ფონზე, როდესაც ადმინისტრაციული ორგანო ან ღირსების შელახვით ან საერთოდ არ აწარმოებს საჩივროთ გათვალისწინებულ ადმინისტრაციულ პროცესს გაუგებარი უნდა იყოს ვინმეს გამამართლებელი მოლოდინი - თუ კიდევ რატომ არ სცადა. აქვე, 2022 წელს ადმინისტრაციული ორგანოს მრავალმხრივი პროცედურული დარღვევის მქონე გადაწყვეტილება, რომ გავასაჩივრე სასამართლოში, ჯერ მინიშნებითი რეპლიკები ღიად, საჯაროდ გაცხადებული რეპლიკები მოჰყვა კახა კალაძის მხრიდან, ხოლო შემდგომ აშშ-ს ელჩის და რატი ბრეგაძის ირიბი განცხადების მეორე დღეს სასამართლომ შეწყვიტა საქმისწარმოება. იმ ვითარებაში კი, როდესაც ადმინისტრაციული ორგანო, თავის გამართლებისათვის, ჯერ დადებით პოზიციას აფიქსირებს საქმისწარმოების პროგრამაში ხელმოწერების და ვიზირების შესახებ ინფორმაციის ალბათ ამობეჭვდის გზით მიღებაში (რასაც სამართლებრივი ძალმოსილებაც არ ექნებოდა) და მხოლოდ საკუთარ მოსაზრებებსა და ღია წყაროებში დაცულ ინფორმაციის შედეგად შედგენილი დოკუმენტების და თემატურად სახელმწიფოს საიდუმლოების შესახწბ მე-6 მუხლით გათვალისწინებულ სფეროებს არ მიკუთვნებული კორესპონდენციის რეგისტრაციის რეკვიზიტების და სარეგისტრაციო ანოტაციების ხელმისაწვდომობას ართულებს მხოლოდ ორმაგ სტანდარტზე მიუთითებს. ეს იგივე უნდა იყოს, როდესაც ადმინისტრაციულ შენობაში პირთა ყოფნის ფაქტის აღმრიცხველ სისტემას და მასში დაცულ სხვა ადმინისტრაციულ ორგანოსთან ერთად ფლობდე, ხელს უწყობდე მონაცემთა სწორი დამუშავების პროცესს ტურნიკების დადგმით, თანამშრომელთა გამოცხადების შემოწმებით, ვიზიტორთა უშუალო კონტროლით სტუმრამდე მიცილების და შენობის გაცილების კუთხით და ამ დროს სისტემაში გადამოწმების ანდა ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლით და პერსონალური მონაცემების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული მონაცემთა ბაზების შესახებ ინფორმაციას არ აძლევდე ან ამ პროცესს აფერხებდე. აქვე, ხაზს გავუსვამ, რომ არც ერთი წარმოებული საქმის ფარგლებში ვადები არ დამირღვევია.

სახელმწიფო ან საზოგადოებრივი უსაფრთხოების ან სამართალწარმოების ინტერესების დასაცავად კანონით ან კანონით დადგენილი წესით აღიარებულია სახელმწიფო საიდუმლოებად. საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლის თანახმად, ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით მოცემულია რამდენიმე თემატური სფერო და მის დასკვნით, ბოლო "ნ" პუნქტში კი აღნიშნულია, რომ ყველას ააქვს უფლება ასევე იცოდეს ყველა სხვა ინფორმაცია, რომელიც კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში და დადგენილი წესით არ არის მიჩნეული სახელმწიფო, კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებად ან არ წარმოადგენს პერსონალურ მონაცემებს. სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო საიდუმლოებას).
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, აზრისა და მისი გამოხატვის თავისუფლება დაცულია. დაუშვებელია ადამიანის დევნა აზრისა და მისი გამოხატვის გამო. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, აზრი განიმარტება, როგორც შეფასებითი მსჯელობა, თვალსაზრისი, კომენტარი, აგრეთვე ნებისმიერი სახით ისეთი შეხედულების გამოხატვა, რომელიც ასახავს რომელიმე პიროვნების, მოვლენის ან საგნის მიმართ დამოკიდებულებას და არ შეიცავს დადასტურებად ან უარყოფად ფაქტს. ხოლო მოწოდება კი განმარტებულია, როგორც განცხადება, რომლის ავტორიც მიზნად ისახავს ან აშკარად უშვებს გარკვეული ქმედების გამოწვევას;
==========
პირი პასუხს აგებს მხოლოდ იმ საიდუმლოების გამხელისათვის, რომლის დაცვაც მას
ევალება სამსახურებრივად ან სამოქალაქო გარიგებით და რომლის გამხელა აშკარა, პირდაპირ და არსებით საფრთხეს უქმნის კანონით დაცულ სიკეთეებს. პირი თავისუფლდება პასუხისმგებლობისაგან, თუ საიდუმლოების გამხელა მიზნად ისახავდა
საზოგადოების კანონიერი ინტერესების დაცვას და დაცული სიკეთე აღემატება
მიყენებულ ზიანს.
==========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას უფლებამოსილი ადმინისტრაციული ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით ხელმძღვანელობა.
===========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, პირადი ნომერი, საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები, პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია უმჯობესია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის სახით, ვიდრე დანართის ფორმით.
==========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან მოყოლებული პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები
მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის გარეშე.
=========

პატივისცემით,

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

office, Personal Data Protection Service

მოგესალმებით,

გიდასტურებთ მეილის მიღებას ნომრით PDPS 0 25 00019679.

პატივისცემით

(995 32) 2421000
www.pdps.ge | [პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახური მოთხოვნის ელ-ფოსტა]
0105,  საქართველო, თბილისი, ნ. ვაჩნაძის ქ. N 7
      

შეტყობინება კონფიდენციალურობის შესახებ: წინამდებარე წერილი კონფიდენციალურია და განკუთვნილია მხოლოდ წერილში მითითებული პიროვნების ან ორგანიზაციისათვის. თუ წერილი თქვენთვის არ არის განკუთვნილი, დაუშვებელია მისი შინაარსის გამჟღავნება, გავრცელება ან მის შინაარსზე დაყრდნობით ნებისმიერი ქმედების განხორციელება. თუ თქვენ შეცდომით მიიღეთ წინამდებარე წერილი, გთხოვთ, აღნიშნულის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოთ ამავე წერილის გამომგზავნს.

-----Original Message-----
From: ნიკოლოზ ნიკოლაძე <[მოთხოვნის #3733 ელ-ფოსტა]>
Sent: Wednesday, November 19, 2025 3:37 PM
To: office <[პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახური მოთხოვნის ელ-ფოსტა]>
Subject: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - პერსონალური მონაცემების დამუშავების პროცესი

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურს

მოქალაქე ნიკოლოზ ნიკოლაძის
მცხოვრები თბილისი რეგისტრაციის
გარეშე პირადი ნომერი და
ტელეფონის ნომერი მითითებულია
ხელმოწერასთან ერთად
(მიზანშეწონილია ჯერ ამობეჭვდა, ფაილის
ჩამოტვირთვის გარეშე, მერე დასკანერება
და შემდგომ რეგისტრაციის
პროცესის უზრუნველყოფა)

განცხადება:

რამდენადაც მახსოვს 2024 წლის ნოემბერში მომაწოდეთ ინფორმაცია, იმის შესახებ რომ ჩემი განცხადებების განხილვის ფარგლებში სახელმწიფო ინსპექტორის სამსახურის მიერ მიღებული (№გ-1/036/2022 (24.02.2022), №გ-1/041/2022 (24.02.2022), №გ-1/042/2022 (24.02.2022), №გ-1/043/2022 (24.02.2022)) და სამსახურის მიერ მიღებული (№გ-1/018/2022 (19.05.2022), №გ-1/011/2023 (27.01.2023), №გ-1/183/2022 (06.12.2022), №გ-1/037/2023 (09.03.2023), №გ-1/039/2023 (09.03.2023)) გადაწყვეტილებები საგარეო საქმეთა სამინისტროს გასაჩივრებული აქვს სასამართლოში და ითხოვს გადაწყვეტილებათა ბათილად ცნობას იმ ნაწილში, რომლითაც საგარეო საქმეთა სამინისტრო ცნობილ იქნა სამართალდამრღვევად კანონის 50-ე მუხლის მე-2 პუნქტით გათვალისწინებული ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ჩადენაში და ადმინისტრაციული სახდელის სახით შეეფარდა ჯარიმა. ამასთან, მოცემულ პერიოდში თქვენს ხელთ არსებული ინფორმაციით, ხსენებული პერიოდის მდგომარეობით, აღნიშნულ საქმეებს ჰქონდა მიმდინარე სტატუსი და მათი განხილვის შედეგად სასამართლოს საბოლოო/შემაჯამებელი/არსებითი გადაწყვეტილება გამოტანილი არ ჰქონდა. ამასთან, რამდენადაც მახსოვს სამსახურს ჩემს განცხადებებთან ასევე ჰქონდა გამოტანილი გადაწყვეტილებები, სადაც ჯარიმის ნაცვლად გაფრთხილებულ იქნა ადმინისტრაციული ორგანო ან/და შეიძლება არც სამართალდამრღვევად იყო ცნობილი, თუმცა ინფორმირების წესის დარღვევიდან გამომდინარე შესაბამისი დოკუმენტის მოწოდება დაევალათ მათ. ზემოხსენებულიდან გამომდინარე, მოგმართავთ თხოვნით, ზემოხსენებულ 9 გადაწყვეტილებასთან ერთად, მომაწოდოთ ყველა სხვა გადაწყვეტილების შესახებ მონაცემებიც (მოკლე აღწერილობითურთ - წინადადებით) რომელიც ზემოხსენებული თუ სხვა ფორმით ადმინისტრაციულ ორგანოსთან, ლიბერთი ბანკთან, თბილისის საქალაქო სასამართლოსთან მიმართებით გამოტანილი იქნა რაიმე ფორმით გამამტყუნებელი, გამაფრხილებელი და დამმავალდებულებელი გადაწყვეტილება.

ამავდროულად, დაანონსებული პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურის გაუქმებიდან გამომდინარე, მადლობას მოგიხდით ზემოხსენებული გადაწყვეტილებების გამოტანისათვის და თქვენი და სახელმწიფო ინსპექტორის სამსახურის საქმიანობის მნიშვნელობის ხაზგასასმელად, ლპირადად მე მოლოდინი მქონდა უფრო მეტი გამამტყუნებელი განაჩენის გამოტანისა, ალმტყუნ ეს მმართველობისკარგი იქნებოდა საჯარო ინფორმაციის სახით მოგეწოდებინათ ყოველწლიური სტატისტიკური ინფორმაცია იმ გადაწყვეტილებების შესახებ, სადაც მონაცემთა დამუშავებელი რაიმე ფორმით განმტყუნებული ან დავალდებული იქნა პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობის დარღვევის გამო (სასურველია ცხრილში გაიმიჯნოს).

აქვე, აღვნიშნავ, რომ ნამდვილად არ ვიყავი გათვიცნობიერებული მოხელის შეფასების წესთან დაკავშირებულ უფლებებთან თუ მოვალეობებთან მიმართებით, არბმქონია შესატყვისი პრეზენტაციის გაცნობის შესაძლებლობაც, ცალკეულად სამართლებრივ აქტებში ცვლილებების განხორციელების დამადასტურებელი დოკუმენტის ხელმისაწვდომობის შესაძლებლობაც, თუმცა, ვეყრდნობოდი რა სამართლებრივ თუ შრომითი უფლებების პრინციპებს ჩემი მოსაზრებები ურთიერთ თანხვედრაში აღმოჩნდა საჯარო სამსახურის ბიუროს (გაუქმებულ იქნა) განმარტებებთან თუ მოსაზრებებთან იმ ნაწილშიურთიერთანხვედრაში იყო. ადმინისტრაციული ორგანოში უმეტეს წილად გასაუბრებებზე აქცენტის გაკეთება, სწორედ, რომ მოხელეთა პროცესისადმი გაუთვიცნობიერებლობასა და პროცესისადმი დამორჩილების იძულებაზე შეიძლება მოუთითებდეს. ამ ფონზე, როდესაც ადმინისტრაციული ორგანო ან ღირსების შელახვით ან საერთოდ არ აწარმოებს საჩივროთ გათვალისწინებულ ადმინისტრაციულ პროცესს გაუგებარი უნდა იყოს ვინმეს გამამართლებელი მოლოდინი - თუ კიდევ რატომ არ სცადა. აქვე, 2022 წელს ადმინისტრაციული ორგანოს მრავალმხრივი პროცედურული დარღვევის მქონე გადაწყვეტილება, რომ გავასაჩივრე სასამართლოში, ჯერ მინიშნებითი რეპლიკები ღიად, საჯაროდ გაცხადებული რეპლიკები მოჰყვა კახა კალაძის მხრიდან, ხოლო შემდგომ აშშ-ს ელჩის და რატი ბრეგაძის ირიბი განცხადების მეორე დღეს სასამართლომ შეწყვიტა საქმისწარმოება. იმ ვითარებაში კი, როდესაც ადმინისტრაციული ორგანო, თავის გამართლებისათვის, ჯერ დადებით პოზიციას აფიქსირებს საქმისწარმოების პროგრამაში ხელმოწერების და ვიზირების შესახებ ინფორმაციის ალბათ ამობეჭვდის გზით მიღებაში (რასაც სამართლებრივი ძალმოსილებაც არ ექნებოდა) და მხოლოდ საკუთარ მოსაზრებებსა და ღია წყაროებში დაცულ ინფორმაციის შედეგად შედგენილი დოკუმენტების და თემატურად სახელმწიფოს საიდუმლოების შესახწბ მე-6 მუხლით გათვალისწინებულ სფეროებს არ მიკუთვნებული კორესპონდენციის რეგისტრაციის რეკვიზიტების და სარეგისტრაციო ანოტაციების ხელმისაწვდომობას ართულებს მხოლოდ ორმაგ სტანდარტზე მიუთითებს. ეს იგივე უნდა იყოს, როდესაც ადმინისტრაციულ შენობაში პირთა ყოფნის ფაქტის აღმრიცხველ სისტემას და მასში დაცულ სხვა ადმინისტრაციულ ორგანოსთან ერთად ფლობდე, ხელს უწყობდე მონაცემთა სწორი დამუშავების პროცესს ტურნიკების დადგმით, თანამშრომელთა გამოცხადების შემოწმებით, ვიზიტორთა უშუალო კონტროლით სტუმრამდე მიცილების და შენობის გაცილების კუთხით და ამ დროს სისტემაში გადამოწმების ანდა ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლით და პერსონალური მონაცემების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული მონაცემთა ბაზების შესახებ ინფორმაციას არ აძლევდე ან ამ პროცესს აფერხებდე. აქვე, ხაზს გავუსვამ, რომ არც ერთი წარმოებული საქმის ფარგლებში ვადები არ დამირღვევია.

სახელმწიფო ან საზოგადოებრივი უსაფრთხოების ან სამართალწარმოების ინტერესების დასაცავად კანონით ან კანონით დადგენილი წესით აღიარებულია სახელმწიფო საიდუმლოებად. საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 42-ე მუხლის თანახმად, ინფორმაციის გასაიდუმლოება დაუშვებლობასთან დაკავშირებით მოცემულია რამდენიმე თემატური სფერო და მის დასკვნით, ბოლო "ნ" პუნქტში კი აღნიშნულია, რომ ყველას ააქვს უფლება ასევე იცოდეს ყველა სხვა ინფორმაცია, რომელიც კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში და დადგენილი წესით არ არის მიჩნეული სახელმწიფო, კომერციულ ან პროფესიულ საიდუმლოებად ან არ წარმოადგენს პერსონალურ მონაცემებს. სახელმწიფო საიდუმლოების შესახებ საქართველოს კანონის მე-6 და მე-7 მუხლები (თუ რა შეიძლება ან არ შეიძლება მიეკუთვნებოდეს სახელმწიფო საიდუმლოებას).
========
საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, აზრისა და მისი გამოხატვის თავისუფლება დაცულია. დაუშვებელია ადამიანის დევნა აზრისა და მისი გამოხატვის გამო. სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად, აზრი განიმარტება, როგორც შეფასებითი მსჯელობა, თვალსაზრისი, კომენტარი, აგრეთვე ნებისმიერი სახით ისეთი შეხედულების გამოხატვა, რომელიც ასახავს რომელიმე პიროვნების, მოვლენის ან საგნის მიმართ დამოკიდებულებას და არ შეიცავს დადასტურებად ან უარყოფად ფაქტს. ხოლო მოწოდება კი განმარტებულია, როგორც განცხადება, რომლის ავტორიც მიზნად ისახავს ან აშკარად უშვებს გარკვეული ქმედების გამოწვევას; ========== პირი პასუხს აგებს მხოლოდ იმ საიდუმლოების გამხელისათვის, რომლის დაცვაც მას ევალება სამსახურებრივად ან სამოქალაქო გარიგებით და რომლის გამხელა აშკარა, პირდაპირ და არსებით საფრთხეს უქმნის კანონით დაცულ სიკეთეებს. პირი თავისუფლდება პასუხისმგებლობისაგან, თუ საიდუმლოების გამხელა მიზნად ისახავდა საზოგადოების კანონიერი ინტერესების დაცვას და დაცული სიკეთე აღემატება მიყენებულ ზიანს.
==========
ცნობისათვის: საქართველოს იუსტიციის სამინისტროს 29/12/2011 158 ბრძანებით საკანონმდებლო მაცნესთვის რედაქციული სახის შეცდომის გასწორების შესაძლებლობა. შესაბამისად, მიზანშეწონილია საქმის შესწავლისას უფლებამოსილი ადმინისტრაციული ორგანოდან სამართლებრივი აქტების შესახებ გამოთხოვილი ინფორმაციით/ დოკუმენტაციით ხელმძღვანელობა.
===========
გთხოვთ, საპასუხო წერილში დაშტრიხოთ ან არ მიუთითოთ ჩემი მისამართი, პირადი ნომერი, საპასუხო წერილში მიუთითეთ რეგისტრირებული განცხადების რეკვიზიტები, პასუხი მომაწოდეთ პდფ ფორმატში, ამასთან, მოთხოვნილი ინფორმაცია უმჯობესია მომაწოდეთ წერილის ძირითადი ტექსტის ნაწილის სახით, ვიდრე დანართის ფორმით.
==========
ეს და მათ შორის ამ პორტალის მეშვეობით ან სხვა ფორმით წარმოდგენილი ჩემი წინა განცხადებები, მათ შორის 2025 წლის აგვისტოს მეორე ნახევრიდან მოყოლებული პროგრამულად უფლებამოსილ ადმინისტრაციულ ორგანოში გაგზავნილი განცხადებები მიწოდებულია ყოველგვარი დანართი დოკუმენტის/ ფაილის/ კორესპონდენციის ასლის გარეშე.
=========

პატივისცემით,

ნიკოლოზ ნიკოლაძე

-------------------------------------------------------------------

ეს წერილი გამოგზავნილია AskGov.ge-ის დახმარებით. ევროკავშირის და “ღია მმართველობის პარტნიორობის” მხარდაჭერით, პლატფორმა ინფორმაციის გამოთხოვის პროცედურის გამარტივებას და ინკლუზიურობას ემსახურება.

მოცემული წერილი წარმოადგენს საჯარო ინფორმაციის ელექტრონული ფორმით მოთხოვნას და, სზაკ-ის 37-ე მუხლის თანახმად, საჯარო დაწესებულება ვალდებულია, უზრუნველყოს მოქალაქის მოთხოვნაზე რეაგირება.

ინფორმაცია შეგიძლიათ გასცეთ ამავე წერილზე პასუხით, ან შემდეგ ელ-ფოსტაზე წერილის გაგზავნით:
[მოთხოვნის #3733 ელ-ფოსტა]

თუ თქვენ არ ხართ საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირი და ეს წერილი შეცდომით მიიღეთ, ბოდიშს გიხდით. გთხოვთ, მოგვწეროთ შეცდომის შესახებ, რათა ბაზიდან ამოვიღოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია: [ელ-ფოსტა] http://askgov.ge/ka/change_request/new?b...

წერილზე გაცემული პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება პორტალზე Askgov.ge. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა:
http://askgov.ge/ka/help/officers

პატივისცემით, AskGov.ge-ის გუნდი.

-------------------------------------------------------------------

hide quoted sections