Date: Fri, 11 Feb 2022 20:31:35 +0200
Subject: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში სტუდენტთა განაწილება ფაკულტეტების მიხედვით
From: "ნენე" <xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxx.xx>
To: "ინფორმაციის თავისუფლება უწყებისთვის - საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო" <
xxxxxxxxxx@xxx.xxx.xx>
მოგესალმებით,
საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს საჯარო ინფორმაციაზე პასუხისმგებელ პირს.
საქართველოს კონსტიტუციისა და საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციიული კოდექსის თანახმად, გთხოვთ მომაწოდეთ შემდეგი სახის საჯარო ინფორმაცია:
თქვენს ხელთ არსებული, 2015-2021 წლებში, უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (ბაკალავრი, მაგისტრატურა, პროფესიული პროგრამა) სტუდენტთა ჩარიცხვის/ განაწილების მონაცემები ან სტატისტიკა: 1. ფაკულტეტების 2.სქესის 3.აბიტურიენტთა რაოდენობის მიხედვით ( თუ შესაძლებელი იქნება რეგიონების მიხედვითაც).
პ.ს თხოვნა იქნება, ფაკულტეტებში გათვალისწინებულ იქნას ისეთი მიმართულებები, როგორებიცააა: კომპიუტერული მეცნიერებები, პროგრამირება, მათემატიკა...
ზემოთ აღნიშნული ინფორმაცია, გთხოვთ, გამომიგზავნოთ ელექტრონული ფორმატით (excel, csv, xml, pdf word და ა.შ)
დიდი მადლობა,
პატივისცემით,
ნინო
-------------------------------------------------------------------
გთხოვთ, გამოიყენე ეს ელ-ფოსტა მოთხოვნის ყველა პასუხისთვის:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxx.xx
ფიქრობ, რომ ელ-ფოსტა
xxxxxxxxxx@xxx.xxx.xx არასწორი მისამართია საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა საჯარო დაწესებულებისთვის საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო განცხადებების გასაგზავნად? თუ ასეა, დაგვიკავშირდი ამ ფორმის გამოყენებით:
http://askgov.ge/ka/change_request/new?body=sakartvelos_ganatlebis_mecnierebis_kulturisa_da_sportis_saministro
გაფრთხილება: ეს წერილი და შენი პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება. კონფიდენციალურობის და საავტორო პოლიტიკა:
http://askgov.ge/ka/help/officers
როგორც საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელმა პირს, თუ ეს სერვისი სასარგებლოდ მიგაჩნიათ, მოხარული ვიქნებით, თუ ჩვენი პორტალის შესახებ ინფორმაციას თქვენი ორგანიზაციის ვებგვერდზე განათავსებთ.
-------------------------------------------------------------------