Date: Fri, 11 Feb 2022 20:31:35 +0200 Subject: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში სტუდენტთა განაწილება ფაკულტეტების მიხედვით From: "ნენე" <[მოთხოვნის #302 ელ-ფოსტა]> To: "ინფორმაციის თავისუფლება უწყებისთვის - საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო" <[ელ-ფოსტა]> მოგესალმებით, საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს საჯარო ინფორმაციაზე პასუხისმგებელ პირს. საქართველოს კონსტიტუციისა და საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციიული კოდექსის თანახმად, გთხოვთ მომაწოდეთ შემდეგი სახის საჯარო ინფორმაცია: თქვენს ხელთ არსებული, 2015-2021 წლებში, უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (ბაკალავრი, მაგისტრატურა, პროფესიული პროგრამა) სტუდენტთა ჩარიცხვის/ განაწილების მონაცემები ან სტატისტიკა: 1. ფაკულტეტების 2.სქესის 3.აბიტურიენტთა რაოდენობის მიხედვით ( თუ შესაძლებელი იქნება რეგიონების მიხედვითაც). პ.ს თხოვნა იქნება, ფაკულტეტებში გათვალისწინებულ იქნას ისეთი მიმართულებები, როგორებიცააა: კომპიუტერული მეცნიერებები, პროგრამირება, მათემატიკა... ზემოთ აღნიშნული ინფორმაცია, გთხოვთ, გამომიგზავნოთ ელექტრონული ფორმატით (excel, csv, xml, pdf word და ა.შ) დიდი მადლობა, პატივისცემით, ნინო ------------------------------------------------------------------- გთხოვთ, გამოიყენე ეს ელ-ფოსტა მოთხოვნის ყველა პასუხისთვის: [მოთხოვნის #302 ელ-ფოსტა] ფიქრობ, რომ ელ-ფოსტა [ელ-ფოსტა] არასწორი მისამართია საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა საჯარო დაწესებულებისთვის საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო განცხადებების გასაგზავნად? თუ ასეა, დაგვიკავშირდი ამ ფორმის გამოყენებით: http://askgov.ge/ka/change_request/new?body=sakartvelos_ganatlebis_mecnierebis_kulturisa_da_sportis_saministro გაფრთხილება: ეს წერილი და შენი პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება. კონფიდენციალურობის და საავტორო პოლიტიკა: http://askgov.ge/ka/help/officers როგორც საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელმა პირს, თუ ეს სერვისი სასარგებლოდ მიგაჩნიათ, მოხარული ვიქნებით, თუ ჩვენი პორტალის შესახებ ინფორმაციას თქვენი ორგანიზაციის ვებგვერდზე განათავსებთ. -------------------------------------------------------------------