This is an HTML version of an attachment to the Freedom of Information request 'ვანის მუნიციპალიტეტის მერიაში 2019-2023 წლებში ჩატარებული შიდა აუდიტის დასკვნები'.




წერილის ნომერი: 64-642312831
ადრესატი: მირანდა თეთრაძე
 
თარიღი: 08/05/2023
პირადი ნომერი: 01017047251
მისამართი: თბილისი ვ.გორგასალის ქ. N 59
მოქალაქე მირანდა თეთრაძეს
ქალბატონ მირანდა ,
თქვენი  მომართვის  პასუხად  გაცნობებთ,  რომ  „სახელმწიფო  შიდა  ფინანსური
კონტროლის  შესახებ“  საქართველოს  კანონის  მიხედვით,  შიდა  აუდიტი  არის
დაწესებულების 
საქმიანობის 
გაუმჯობესებისაკენ, 
მისი 
მიზნების 
მიღწევის
უზრუნველყოფისა 
და 
მისი 
ამოცანების 
სრულყოფილად 
შესრულებისაკენ
მიმართული  დამოუკიდებელი,  ობიექტური,  მარწმუნებელი  და  საკონსულტაციო
საქმიანობა,  რომელიც  სისტემატიზებული,  დისციპლინური  და  ორგანიზებული
მიდგომით  აფასებს  და  აუმჯობესებს  რისკის  მართვის,  კონტროლისა  და
მმართველობითი პროცესის ეფექტიანობას. შიდა აუდიტი წარმოადგენს საშუალებას,
რომელიც აწვდის დაწესებულების ხელმძღვანელს დამოუკიდებელ რწმუნებას იმისა,
რომ დაწესებულების შიგნით არსებული კონტროლის მექანიზმები აღწევენ დასახულ
მიზნებს და რისკების მართვა ეფექტურად ხორციელდება.
დაწესებულებაში  შიდა  აუდიტს  ახორციელებს  შიდა  აუდიტის  სუბიექტი,  რომელიც
შექმნილია  დაწესებულების  შიგნით  და  გააჩნია  დამოუკიდებლობის  მაქსიმალური
ხარისხი.
შიდა  აუდიტის  განხორციელების  შედეგად  შიდა  აუდიტის  სუბიექტი  ადგენს  შიდა
აუდიტორულ  ანგარიშს  (და  არა  დასკვნას  როგორც  წერილში  აქვთ  მითითებული),
რომელიც  ასახავს  შიდა  აუდიტის  შედეგებს,  შიდან  აუდიტის  განხორციელების
პროცესსა  და  მიგნებებს,  მათ  ანალიზს  და  მათ  საფუძველზე  შემუშავებულ
რეკომენდაციებს.
შიდა 
აუდიტორული 
ანგარიშის 
მიზანს 
წარმოადგენს 
დაწესებულების
ხელმძღვანელობას  (ჩვენს  შემთხვევაში  მერს)  მიეწოდოს/ეცნობოს  დაწესებულების
სტრუქტურული  ერთეულების  საქმიანობასთან  დაკავშირებული  დამოუკიდებელი  და
ობიექტური ინფორმაცია.
აქედან  გამომდინარე,  რადგან  შიდა  აუდიტის  სამსახური  არ  არის  სარევიზიო  ან/და
მაკონტროლებელი  სამსახური  და  შესაბამისად,  მის  მიერ  მომზადებული  ანგარიშები
არის  საკონსულტაციო,  ის  არის  შიდა  მოხმარების  სარეკომენდაციო  პროდუქტი,
ამიტომ ის არ წარმოადგენს საჯარო ინტერესის შემცვლელ დოკუმენტს.
თუმცა,  ინფორმაციის  სახით  გაცნობებთ,  რომ  2019  წლიდან  2023  წ.წ.  შიდა  აუდიტის



სამსახურის მიერ განხორციელდა 15 აუდიტორული შემოწმება.
2019-2023წ. წ.  შიდა აუდიტის სამსახურის მიერ განხორციელებული აუდიტორული შემოწმებები
აუდიტორული
აუდიტორული შემოწმები
N
წელი
დასახელება
შემოწმება
აუდიტის სახე
საფუძველი
ა(ა)იპ
სასპორტო
აუდიტორული
ფინანსური და შესაბამისობის
წლიური გეგმა
დაწესებულებები
შემოწმება
აუდიტი
ს გაერთიანება
ა(ა)იპ ვანის
აუდიტორული
ფინანსური და შესაბამისობის
სარაგბო კლუბი
შემოწმება
აუდიტი
წლიური გეგმა
„აიეტი“
ა(ა)იპ საბავშვო
აუდიტორული
ფინანსური და შესაბამისობის
ბაღების
შემოწმება
აუდიტი
წლიური გეგმა
გაერთიანება
ა(ა)იპ ვანის
ტურიზმის
აუდიტორული
ფინანსური და შესაბამისობის
წლიური გეგმა
ცენტრი
შემოწმება
აუდიტი
ვანის
მუნიციპალიტეტ
ის მერია- „
ინფრასტრუქტუ
2019
რის
აუდიტორული
მშენებლობა,
შემოწმება
შესაბამისობის აუდიტი
წლიური გეგმა
რეაბილიტაცია
და
ექსპლოატაცია“
(პროგრამის
კოდი 03 00))
ა(ა)იპ ვანის
მუნიციპალიტეტ
ის სახელოვნებო
განათლებისა და
აუდიტორული
ფინანსური და შესაბამისობის
წლიური გეგმა
ტურიზმის
შემოწმება
აუდიტი
განვითარების
ცენტრი
ა(ა)იპ ვანის
კომუნალური
აუდიტორული
ფინანსური და შესაბამისობის
წლიური გეგმა
გაერთიანება
შემოწმება
აუდიტი
ა(ა)იპ ვანის
2022
კომუნალური
აუდიტორული
შესაბამისობის აუდიტი
წლიური გეგმა
გაერთიანება
შემოწმება
გაცემულია შესაბამისი რეკომენდაციები, რომელთა შესრულებაც ხორციელდება
შიდა აუდიტის ობიექტების მიერ წარმოდგენილი რეკომენდაციების შესრულების
სამოქმედო გეგმების შესაბამისად
გამოყენებულია კვალიფიციური
ალექსანდრე გოგორიშვილი
ელექტრონული ხელმოწერა/ელექტრონული
შტამპი
ვანის მუნიციპალიტეტის მერია-მერი