ეს ინფორმაციის მოთხოვნაზე დანართის HTML ვერსიაა 'Erasmus+ მოკლევადიან პროექტებში მონაწილე ახალგაზრდების სტატისტიკა'.

-----Original Message----- 
From: ანა <xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxx.xx>  
Sent: Sunday, April 10, 2022 12:03 AM 
To: Info IEC <xxxxxxxx@xxx.xxx.xx> 
Subject: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - Erasmus+ მოკლევადიან პროექტებში მონაწილე 
ახალგაზრდების სტატისტიკა 
 
მოგესალმებით, 
 
გთხოვთ, მომაწოდოთ Erasmus+ მოკლევადიან გაცვლით პროექტებში ქართველი 
ახალგაზრდების მონაწიელობის სტატისტიკა. კონკრეტულად კი ახალგაზრდულ გაცვლით 
(Youth Exchanges), ტრენინგ კურსებზე (Training Courses), ან ევროპის სოლიდარულ კორპუსში 
მონაწილე მოხალისეების (ESC Volunteers) სტატისტიკა უკანასკნელი წლების განმავლობაში. თუ 
მონაცემები ამ პროექტებში ჩართული ახალგაზრდების შესახებ არსებობს ადმინისტრაციული 
ერთეულების მიხედვით, გთხოვთ, ესეც გამიზიაროთ. 
 
პატივისცემით, 
 
ანა 
 
------------------------------------------------------------------- 
 
საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა გამოგზავნილია AskGov.ge-დან. ღია მმართველობის 
პარტნიორობით, პლატფორმა ინფორმაციის მოთხოვნის პროცედურის გამარტივებას და 
ინკლუზიურობას ემსახურება. მოცემული წერილი წარმოადგენს საჯარო ინფორმაციის 
ელექტრონული ფორმით მოთხოვნას და სზაკ-ის 37-ე მუხლის თანახმად, საჯარო 
დაწესებულება ვალდებულია უზრუნველყოს მოქალაქის მოთხოვნაზე რეაგირება. ინფორმაცია 
შეგიძლიათ გასცეთ ამავე წერილზე პასუხით, ან მოცემულ ელ-ფოსტაზე წერილის გაგზავნით: 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxx.xx 
 
xxxxxxxx@xxx.xxx.xx არასწორი მისამართია საჯარო დაწესებულებისთვის "განათლების 
საერთაშორისო ცენტრი" განცხადებების გასაგზავნად? მისამართის განახლებისთვის, 
დაგვიკავშირდი: 
http://askgov.ge/ka/change_request/new?body=ganatlebis_saertashoriso_centri 
 
წერილზე გაცემული პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება პორტალზე Askgov.ge. 
კონფიდენციალურობის პოლიტიკა: 
http://askgov.ge/ka/help/officers 
 
 
როგორც საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელმა პირს, თუ ეს სერვისი სასარგებლოდ 
მიგაჩნიათ, მოხარული ვიქნებით, თუ ჩვენი პორტალის შესახებ ინფორმაციას თქვენი 
ორგანიზაციის ვებგვერდზე განათავსებთ. 
 
 
-------------------------------------------------------------------