ეს ინფორმაციის მოთხოვნაზე დანართის HTML ვერსიაა 'აკადემიური შესვენების მქონე ან/და სტატუსშეჩერებული სტუდენტების სტატისტიკა'.

Date: Sat, 19 Mar 2022 11:31:47 +0200
Subject: საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნა - აკადემიური შესვენების მქონე ან/და სტატუსშეჩერებული სტუდენტების სტატისტიკა
From: "ნათია" <xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxx.xx>
To: "ინფორმაციის თავისუფლება უწყებისთვის - საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო" <xxxxxxxxxx@xxx.xxx.xx>

მოგესალმებით,

საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ინფორმაციაზე პასუხისმგებელ პირს.

Საქართველოს კონსტიტუციის და საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის თანახმად, გთხოვთ მომაწოდოთ შემდეგი სახის საჯარო ინფორმაცია:

2019 წლიდან დღემდე აკადემიური შესვენების მქონე ან/და სტატუსჩერებულ სტუდენტთა სტატისტიკა.გთხოვთ, სტატისტიკაში მიუთითოთ:
- საგანმანათლებლო დაწესებულებები;
- გეოგრაფიული კრიტერიუმი(ქალაქი, მუნიციპალიტეტი, რეგიონი - რომელიმე ან ყველა);დემოგრაფიული კრიტერიუმი;

Ზემოთ მოთხოვნილი ინფორმაცია, გთხოვთ, გამომიგზავნოთ ელექტრონული ფორმატით(Excel, pdf, word).

Მისამართი:გრიგოლ ლორთქიფანიძის 26, ბათუმი
Საკონტაქტო ინფორმაცია:574217173
თარიღი:17.03.2022

პატივისცემით,

ნათია

-------------------------------------------------------------------

საჯარო ინფორმაცია შეგიძლიათ გასცეთ ამავე წერილზე პასუხით, ან მოცემულ ელ-ფოსტაზე წერილის გაგზავნით:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxx.xx

xxxxxxxxxx@xxx.xxx.xx არასწორი მისამართია საჯარო დაწესებულებისთვის "საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო" განცხადებების გასაგზავნად? მისამართის განახლებისთვის, დაგვიკავშირდი:
http://askgov.ge/ka/change_request/new?body=sakartvelos_ganatlebis_mecnierebis_kulturisa_da_sportis_saministro

წერილზე გაცემული პასუხი საჯაროდ გამოქვეყნდება პორტალზე Askgov.ge. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა:
http://askgov.ge/ka/help/officers


როგორც საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელმა პირს, თუ ეს სერვისი სასარგებლოდ მიგაჩნიათ, მოხარული ვიქნებით, თუ ჩვენი პორტალის შესახებ ინფორმაციას თქვენი ორგანიზაციის ვებგვერდზე განათავსებთ.


-------------------------------------------------------------------